Quote from Guest on 25 April 2012, 22:47enligt de brandgula siffrorna/flaggorna uppe i högre hörnet, har jag noll olästa inlägg i forumet och två olästa pm. klickar jag på dom har jag inga olästa pm och en massa olästa inlägg.
Uppgraderade till Firefox 12 igår, kan det ha med det att göra? Ha
enligt de brandgula siffrorna/flaggorna uppe i högre hörnet, har jag noll olästa inlägg i forumet och två olästa pm. klickar jag på dom har jag inga olästa pm och en massa olästa inlägg.
Uppgraderade till Firefox 12 igår, kan det ha med det att göra? Ha
Quote from Bertil Nolheim on 25 April 2012, 22:57Funkar inte i Chrome.
Funkar inte i Chrome.
Quote from Funbeat user on 25 April 2012, 22:58Bruse, gå till inläggsmarkören uppe till höger men tryck inte på den då får du besked att räknar är ur funktion för tillfället.
Bruse, gå till inläggsmarkören uppe till höger men tryck inte på den då får du besked att räknar är ur funktion för tillfället.
Quote from Rasmus Olsson on 25 April 2012, 22:58Näe, såg det nu också...
Näe, såg det nu också...
Quote from Marléne Lönnqvist on 25 April 2012, 22:58Funkar inte i Chrome eller Safari på OS X heller. Aha det är avstängt, måste skett under dagen. Kanske räknaren som slöat ner 🙂
Funkar inte i Chrome eller Safari på OS X heller. Aha det är avstängt, måste skett under dagen. Kanske räknaren som slöat ner 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 25 April 2012, 22:59Såna finesser Camilla!
Kanske Olles sätt att få serverbelastningen mindre.
Såna finesser Camilla!
Kanske Olles sätt att få serverbelastningen mindre.