Quote from Guest on 27 November 2009, 11:30Jag tycker det vore smart om man kunde välja hur de olästa inläggen ska prioriteras när man använder "nästa olästa inlägg"-knappen?
Äldsta först eller sist, ordning på grupper ( t ex en viss grupp alltid först, och/eller en viss grupp alltid sist), ell
Jag tycker det vore smart om man kunde välja hur de olästa inläggen ska prioriteras när man använder "nästa olästa inlägg"-knappen?
Äldsta först eller sist, ordning på grupper ( t ex en viss grupp alltid först, och/eller en viss grupp alltid sist), ell
Quote from Funbeat user on 27 November 2009, 11:40Liknande funktionalitet får gärna följa med till vyn "Olästa diskussioner" också.
Liknande funktionalitet får gärna följa med till vyn "Olästa diskussioner" också.
Quote from Funbeat user on 27 November 2009, 12:16Nja. En av FunBeats stora fördelar är att det inte är bloated tfa en överdriven mängd funktionalitet (jmf M$). Men det är precis på gränsen. Beware of what you wish for, för plötsligt hittar du inte nånstans längre. Maximen i ett gränssnitt är snarare "va
Nja. En av FunBeats stora fördelar är att det inte är bloated tfa en överdriven mängd funktionalitet (jmf M$). Men det är precis på gränsen. Beware of what you wish for, för plötsligt hittar du inte nånstans längre. Maximen i ett gränssnitt är snarare "va
Quote from Bjarne Lewin on 27 November 2009, 12:23Jag tycker att Linglings förslag är jättebra, självklart får det gärna följa med till vyn olösta diskussioner och kanske tom ställas in där 🙂
Kanske skulle det också kunna ställas in så att man läser trådar med få svar först och med många svar sist.. e
Jag tycker att Linglings förslag är jättebra, självklart får det gärna följa med till vyn olösta diskussioner och kanske tom ställas in där 🙂
Kanske skulle det också kunna ställas in så att man läser trådar med få svar först och med många svar sist.. e
Quote from Funbeat user on 27 November 2009, 14:02Rimligen skulle det vara valbart under egna inställningar, med en enkel default så att ingen fastnar på att inte klara av att göra inställningar eller inte hitta dem.
Det vore en trevlig funktion, men inte nödvändig; vi har olika prefernser för vad som är
Rimligen skulle det vara valbart under egna inställningar, med en enkel default så att ingen fastnar på att inte klara av att göra inställningar eller inte hitta dem.
Det vore en trevlig funktion, men inte nödvändig; vi har olika prefernser för vad som är