Quote from Guest on 10 January 2007, 09:41Jag har som personligt mål att jag ska jogga tre gånger i veckan. Eftersom vädret ibland sätter stopp för mina planer blir det då ett par mil på motionscykeln i stället. Men jag tycker ändå att jag uppfyllt mitt mål, jag har ju inte latat mig precis. Har
Jag har som personligt mål att jag ska jogga tre gånger i veckan. Eftersom vädret ibland sätter stopp för mina planer blir det då ett par mil på motionscykeln i stället. Men jag tycker ändå att jag uppfyllt mitt mål, jag har ju inte latat mig precis. Har
Quote from Catharina Brattlin on 10 January 2007, 09:51Lägg upp flera mål, t ex 3 träningspass i veckan (markera vilka pass som ska räknas), lägg upp tidsmål t ex 240 minuters aktivitet i veckan (marera även här vilka aktiviteter som räknas) osv. Då räknas ju även Din cykling t ex om Du har satt upp det målet
Lägg upp flera mål, t ex 3 träningspass i veckan (markera vilka pass som ska räknas), lägg upp tidsmål t ex 240 minuters aktivitet i veckan (marera även här vilka aktiviteter som räknas) osv. Då räknas ju även Din cykling t ex om Du har satt upp det målet
Quote from Funbeat user on 10 January 2007, 09:57Det går att ha flera aktiviteter i ett och samma mål.
I rutan ang vilka aktiviteter som skall ingå klickar du på den första aktiviteten du vill ha med. Sedan håller du inne ctrl-tangenten och klickar på nästa osv...så läggs de till ute till höger i lista
Det går att ha flera aktiviteter i ett och samma mål.
I rutan ang vilka aktiviteter som skall ingå klickar du på den första aktiviteten du vill ha med. Sedan håller du inne ctrl-tangenten och klickar på nästa osv...så läggs de till ute till höger i lista
Quote from Roger Carlsson on 11 January 2007, 10:57Tack Anders! Det var ju som jag sa, att jag är dum. Inte fattade jag att man skulle hålla in ctrl-tangenten 🙂 Nu har jag fått till det!
Tack Anders! Det var ju som jag sa, att jag är dum. Inte fattade jag att man skulle hålla in ctrl-tangenten 🙂 Nu har jag fått till det!