Quote from Guest on 14 July 2011, 12:38Jag använder 310xt och vill ha kadensinfo med för bike1, men inte för bike2. Hur gör man detta? När jag tar bort kadensfältet för bike2 så försvinner det även från bike1!
Jag använder 310xt och vill ha kadensinfo med för bike1, men inte för bike2. Hur gör man detta? När jag tar bort kadensfältet för bike2 så försvinner det även från bike1!
Quote from Elias Engqvist on 14 July 2011, 12:48Jag skulle säga att det går inte Men du kan ju ha 4 (?) olika skärmar så du kan ju välja att ha kadens på en och inte kadens på en annan och f.ö. lika?
Jag skulle säga att det går inte Men du kan ju ha 4 (?) olika skärmar så du kan ju välja att ha kadens på en och inte kadens på en annan och f.ö. lika?
Quote from Funbeat user on 14 July 2011, 14:55Synd. Kommer sluta med att jag köper en till kadenssensor om jag känner mig rätt.
Synd. Kommer sluta med att jag köper en till kadenssensor om jag känner mig rätt.
Quote from Camilla Höög on 14 July 2011, 22:30Det går väl att aktivera de andra skärmarna och sedan konfigurera dem individuellt för varje cykel?
Det går väl att aktivera de andra skärmarna och sedan konfigurera dem individuellt för varje cykel?
Quote from Elias Engqvist on 14 July 2011, 22:56Ja, Anders, det var så jag menade också!
Ja, Anders, det var så jag menade också!
Quote from Funbeat user on 15 July 2011, 02:13Nej. Bike1 och bike2 konfigurering är gemensam. Om jag har tre "skärmar" för bike1 så får även bike2 det. Eller gör jag fel?
Nej. Bike1 och bike2 konfigurering är gemensam. Om jag har tre "skärmar" för bike1 så får även bike2 det. Eller gör jag fel?
Quote from Elias Engqvist on 15 July 2011, 07:06Vad jag menar och troligen Anders också är att du konfar skärm 1 tex med kadens och skärm 2 utan kadens och sen tittar du på skärm 1 då du använder cykeln som har kadenssensor och tittar på skärm 2 då du använder den andra cykeln. Det låter så enkelt så
Vad jag menar och troligen Anders också är att du konfar skärm 1 tex med kadens och skärm 2 utan kadens och sen tittar du på skärm 1 då du använder cykeln som har kadenssensor och tittar på skärm 2 då du använder den andra cykeln. Det låter så enkelt så
Quote from Camilla Höög on 15 July 2011, 08:48Jag testade nu och Bike 1-3 använder alla samma skärmar.
Det som Christer beskriver är den absolut enklaste lösningen. Konfa en skärm med kadens och en utan och visa den som du vill titta på.
Jag testade nu och Bike 1-3 använder alla samma skärmar.
Det som Christer beskriver är den absolut enklaste lösningen. Konfa en skärm med kadens och en utan och visa den som du vill titta på.
Quote from Funbeat user on 17 July 2011, 21:45Jag har alltid undrat : varför finns det Bike 1, 2 och 3 om de ändå bara visar samma sak?
Jag har alltid undrat : varför finns det Bike 1, 2 och 3 om de ändå bara visar samma sak?
Quote from Funbeat user on 17 July 2011, 22:16Därför att du kan para olika uppsättningar sensorer med dem, och det finns inställningar som är per cykel.
Därför att du kan para olika uppsättningar sensorer med dem, och det finns inställningar som är per cykel.