Quote from Guest on 15 April 2013, 12:42När jag importerar data från min Gamin 910XT blir hastighetskurvan inte alls lika "rolig" som på Garminconnect. Maxhastigheten på Garmin visar 55 km/h med på Funbeat blir det 43 km/h? Har jag någon tokig inställning?
När jag importerar data från min Gamin 910XT blir hastighetskurvan inte alls lika "rolig" som på Garminconnect. Maxhastigheten på Garmin visar 55 km/h med på Funbeat blir det 43 km/h? Har jag någon tokig inställning?
Quote from Funbeat user on 15 April 2013, 12:52Prova att zooma in på en topp i hastighetskurvan så tror jag att det kommer se lite "bättre" ut.
I diagrammet så vänsterklicka, och håll nedtryckt, på ena sidan av "toppen" och dra sedan förbi toppen till andra sidan innan du släpper musknappen. Du bör då
Prova att zooma in på en topp i hastighetskurvan så tror jag att det kommer se lite "bättre" ut.
I diagrammet så vänsterklicka, och håll nedtryckt, på ena sidan av "toppen" och dra sedan förbi toppen till andra sidan innan du släpper musknappen. Du bör då
Quote from Funbeat user on 15 April 2013, 13:44Haha! Så enkelt var det! Tackar så mycket!
Haha! Så enkelt var det! Tackar så mycket!
Quote from Funbeat user on 15 April 2013, 13:46Om du slår av utjämning så hittar iaf jag en topp på 53 km/h. Finns i övre delen av puls/hastighet-grafen.
Om du slår av utjämning så hittar iaf jag en topp på 53 km/h. Finns i övre delen av puls/hastighet-grafen.