Quote from Guest on 8 May 2007, 13:04Kan man ha olika topplistor? Jag är ju med i en grupp här och jag skulle vilja ha den gruppen i en egen topplista och så ha andra på en annan topplista. Går det?
Kan man ha olika topplistor? Jag är ju med i en grupp här och jag skulle vilja ha den gruppen i en egen topplista och så ha andra på en annan topplista. Går det?
Quote from Joakim Nilsson on 8 May 2007, 13:14Jag satt precis och funderade på detsamma...
Jag satt precis och funderade på detsamma...
Quote from ellen olsson on 8 May 2007, 19:10Den som är administratör kan välja att ha en topplista för gruppen. Där går också att styra vad som ska räknas.
Den som är administratör kan välja att ha en topplista för gruppen. Där går också att styra vad som ska räknas.
Quote from Magnus Gelang on 8 May 2007, 19:23Men kan bara administratören se den topplistan då? Jag skulle ju vilja ha den ligga på min första sida.
Men kan bara administratören se den topplistan då? Jag skulle ju vilja ha den ligga på min första sida.
Quote from Joakim Nilsson on 8 May 2007, 19:31Precis... Jag tror att både jag och bullen menar Topplistan som man har framme på "min startsida"
Precis... Jag tror att både jag och bullen menar Topplistan som man har framme på "min startsida"
Quote from ellen olsson on 8 May 2007, 19:36> Men kan bara administratören se den topplistan då? Jag skulle ju vilja ha den ligga på min första sida.
Alla som går till gruppens startsida kan se den.
> Men kan bara administratören se den topplistan då? Jag skulle ju vilja ha den ligga på min första sida.
Alla som går till gruppens startsida kan se den.
Quote from Magnus Gelang on 8 May 2007, 20:47Hmm, nej det är inte där jag vill ha den. Jag vill ha den på min sida brevid min nuvarande topplista *surar lite*
Hmm, nej det är inte där jag vill ha den. Jag vill ha den på min sida brevid min nuvarande topplista *surar lite*
Quote from Joakim Nilsson on 8 May 2007, 20:49Nää... sura inte! Själv fnissar jag lite åt hur svårt det är att bli förstådd ...
Nää... sura inte! Själv fnissar jag lite åt hur svårt det är att bli förstådd ...
Quote from Camilla Höög on 8 May 2007, 20:56🙂
Svaret är att det inte går att ha flera olika topplistor under "Min startsida" idag. Du får helt enkelt gå till gruppens sida.
Varför vill du ha det? Kan du inte bara lägga alla i samma topplista? Du känner väl de som är med på topplistan så då har du
🙂
Svaret är att det inte går att ha flera olika topplistor under "Min startsida" idag. Du får helt enkelt gå till gruppens sida.
Varför vill du ha det? Kan du inte bara lägga alla i samma topplista? Du känner väl de som är med på topplistan så då har du
Quote from Magnus Gelang on 8 May 2007, 21:02Anna. Ja jag surar inte över att bli missförstådd utan för att det inte går att ha topplistorna som jag vill ha det 😀
Anders.
Nja jag vill gärna hålla isär dem lite. Den gruppen jag är med i är ganska flitiga och de jag har privat på topplistan är lite
Anna. Ja jag surar inte över att bli missförstådd utan för att det inte går att ha topplistorna som jag vill ha det 😀
Anders.
Nja jag vill gärna hålla isär dem lite. Den gruppen jag är med i är ganska flitiga och de jag har privat på topplistan är lite