Quote from Guest on 13 August 2011, 23:28Jag tränar ibland två pass på rad ( exempelvis 1 h body pump o därefter 1 h step.) Jag ser ju det som ett pass, men vill ju ändå registerar det som två olika träningsformer.
Kan man göra de? ( Och ändå få de som ett pass)Det fungerar ju på styrketräni
Jag tränar ibland två pass på rad ( exempelvis 1 h body pump o därefter 1 h step.) Jag ser ju det som ett pass, men vill ju ändå registerar det som två olika träningsformer.
Kan man göra de? ( Och ändå få de som ett pass)
Det fungerar ju på styrketräni
Quote from Tini Kjellin on 13 August 2011, 23:38Tyvärr går det inte att kombinera som du önskar. Att registrera olika övningar som för styrketräning är egentligen bara utökade mer detaljerade anteckningar snarare än olika träning. Passet är fortfarande styrketräning och tiden räknas för hela passet.
J
Tyvärr går det inte att kombinera som du önskar. Att registrera olika övningar som för styrketräning är egentligen bara utökade mer detaljerade anteckningar snarare än olika träning. Passet är fortfarande styrketräning och tiden räknas för hela passet.
J
Quote from Funbeat user on 14 August 2011, 09:40För triathlon skulle detta va perfekt och det finns även andra fall där det skulle va behändigt, t.ex. om man vill dela upp ett löppass i olika segment. Detta kräver dock att träningskategorierna görs om på ett grundläggande plan men när diskussioner om d
För triathlon skulle detta va perfekt och det finns även andra fall där det skulle va behändigt, t.ex. om man vill dela upp ett löppass i olika segment. Detta kräver dock att träningskategorierna görs om på ett grundläggande plan men när diskussioner om d
Quote from Tini Kjellin on 14 August 2011, 09:51Nja, Olle funderar nog på det men har inte haft tid. Att göra om hur träningsformerna lagras och relaterer till varandra blir en omfattande ändring som slår på allt utom forumet så annat som går snabbare får högre prioritet. Det är möjligt att det kommer
Nja, Olle funderar nog på det men har inte haft tid. Att göra om hur träningsformerna lagras och relaterer till varandra blir en omfattande ändring som slår på allt utom forumet så annat som går snabbare får högre prioritet. Det är möjligt att det kommer
Quote from Tini Kjellin on 14 August 2011, 09:51Håller dock med om att det vore klockrent för Triathlon.
Håller dock med om att det vore klockrent för Triathlon.
Quote from Funbeat user on 14 August 2011, 13:51Triatlon är ett problem, ska man registrera var för sig eller som triatlon, ex-vis "belastar" hela sträckan badbyxor, skor och cykel, om man nu registrerar träningsredskap.
Triatlon är ett problem, ska man registrera var för sig eller som triatlon, ex-vis "belastar" hela sträckan badbyxor, skor och cykel, om man nu registrerar träningsredskap.