Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Tänkte börja regga min pass här på Funbeat, men jag har en fråga - Finns det nåt sätt att registrera olika träningsformer i samma pass?

Jag brukar inleda min pass med löpning lugn fart, sedan kör jag intervall, fartlek, distans eller liknande. Ibland avs

Ett sådant pass skulle jag regga såhär:

Regga som träningstyp löpning. I menyn för intervaller skulle jag skriva tid och sträcka i första raden, och beskriva det som lugn löpning. Sedan skriva in intervallerna på följande rader, respektive en egen rad fö

Bara för att det finns massor med olika träningsformer så måste man inte rapportera på dem. Det går inflation i träningsformer. Fredrikas förslag låter som en bra lösning, men jag skulle aldrig orka gå så långt utan skulle lägga in ett pass Löpning och ev

Om det är antalet träningsdagar som är det viktiga så är det ju också lätt att få en överblick av antalet genom att använda sig av diagrammet, där man kan välja att visa exempelvis antalet träningsdagar per månad/vecka/år under en viss period.

Nedanför kalendern finns följande: "Summering av träningar synliga i kalendern". Där kan du få fram totala antalet minuter, antal träningspass, antal dagar med träning, osv. Väljer du att visa hela år 2010 eller bara "denna månad" i kalendervyn så får du

de tre sista svaren faller om man har mer än ett sådant kombinerat pass per dag...

Marcus, håller med om att det är en efterlängtad funktion, men den finns inte, vad jag vet!

Jag kör t.ex. ibland ett kombinerat pass med kondition först och sedan styrka. Nu måste jag lägga in dem som två pass, vilket gör att det ibland kan se ut som om

Tack för era svar, synd att det inte går att registrera pass som jag vill. I mitt hembygga excel-ark funkar det, med Funbeat har ju många andra fördelar. Vi får se hur jag gör...

Jag känner inte själv nåt behov av att se antalet träningspass, men om jag gjorde det skulle jag kunna registrera "Nedvarvning, noll minuter" efter varje. Då blir ju totalen nedvarvningar = antalet genomförda pass.