Quote from Guest on 29 January 2008, 20:34Långa banan är 7500 m lång och löps i två klasser (män och kvinnor) medan korta banan är 2140 m lång och har endast en klass. Båda loppen är förlagda till Mölndals gator och startar inne på Åbytravet, travovalen med startbil. Målgång inne på Åby Friidrott
Långa banan är 7500 m lång och löps i två klasser (män och kvinnor) medan korta banan är 2140 m lång och har endast en klass. Båda loppen är förlagda till Mölndals gator och startar inne på Åbytravet, travovalen med startbil. Målgång inne på Åby Friidrott
Quote from Funbeat user on 29 January 2008, 20:44Fasen vad kul!! Antingen kollar jag från köksfönstret eller så springer jag!
Fasen vad kul!! Antingen kollar jag från köksfönstret eller så springer jag!
Quote from Funbeat user on 29 January 2008, 22:35Ser ut att kunna bli ett kul lopp, lägger in den preliminärt i tävlingsplaneringen.
Ser ut att kunna bli ett kul lopp, lägger in den preliminärt i tävlingsplaneringen.
Quote from Funbeat user on 12 April 2008, 09:44Ska bli kul.
Ska bli kul.
Quote from Funbeat user on 19 April 2008, 18:16Riktigt kul lopp tycker jag, särskilt som det gick rätt bra. Hade som mål att klara 37 minuter och kom i mål på 35:50 (egen klocka) !
Hur gick det för er andra ?
Riktigt kul lopp tycker jag, särskilt som det gick rätt bra. Hade som mål att klara 37 minuter och kom i mål på 35:50 (egen klocka) !
Hur gick det för er andra ?