Quote from Guest on 8 December 2006, 12:10Hej och välkommen till AISABs träningsgrupp här på Funbeat. Tanken med gruppen är att vi här ska kunna registrera och följa vår egen träning, men också att sporra varandra till regelbunden motion.
Kör hårt!
/Bosse R, Solna
Hej och välkommen till AISABs träningsgrupp här på Funbeat. Tanken med gruppen är att vi här ska kunna registrera och följa vår egen träning, men också att sporra varandra till regelbunden motion.
Kör hårt!
/Bosse R, Solna
Quote from Henrik Trygg on 8 December 2006, 12:20Yea!
Jag är inte ensam längre. Välkommen Milo!
/Bosse
Yea!
Jag är inte ensam längre. Välkommen Milo!
/Bosse
Quote from Funbeat user on 9 December 2006, 04:10Tack mr Rosén! Det här verkade ju kul!!! Ännu har jag inte listat ut hur man ritar in en ny runda på kartan och får distansen uträknad, men jag klurar....
Tack mr Rosén! Det här verkade ju kul!!! Ännu har jag inte listat ut hur man ritar in en ny runda på kartan och får distansen uträknad, men jag klurar....
Quote from Henrik Trygg on 9 December 2006, 19:10Du måste göra det som ett inlägg i en grupp tror jag (tanken är väl att man inte ska hålla sina rundor för sig själv). Då skriver man som ett vanligt inlägg och sedan klickar på "Lägg till karta". Sen börjar man bara klicka i kartan så ritas linjen mellan
Du måste göra det som ett inlägg i en grupp tror jag (tanken är väl att man inte ska hålla sina rundor för sig själv). Då skriver man som ett vanligt inlägg och sedan klickar på "Lägg till karta". Sen börjar man bara klicka i kartan så ritas linjen mellan
Quote from Henrik Trygg on 21 January 2007, 00:04Åsså är vi tre helt plötsligt. Kul - välkommen David!
Åsså är vi tre helt plötsligt. Kul - välkommen David!
Quote from Henrik Trygg on 21 February 2007, 18:06Tomas och Rosmarie är förstås också välkomna! Ska vi försöka bli tio personer innan sommaren?
Tomas och Rosmarie är förstås också välkomna! Ska vi försöka bli tio personer innan sommaren?