Quote from Guest on 24 March 2010, 09:46Team Hope är samlingsplatsen för dig som älskar träning, cykling och allt som hör därtill. Team Hope bjuder på exklusiva bloggar och krönikor från inspirarande människor. Du kan köpa coola produkter innan alla andra och diskutera din träning med likasinna
Team Hope är samlingsplatsen för dig som älskar träning, cykling och allt som hör därtill. Team Hope bjuder på exklusiva bloggar och krönikor från inspirarande människor. Du kan köpa coola produkter innan alla andra och diskutera din träning med likasinna
Quote from Funbeat user on 24 March 2010, 09:56Bra text.
Bra text.
Quote from Funbeat user on 24 March 2010, 17:16Förslag på text;
Syftet med Team Hope är att skapa en samlingsplats med olika mervärden i form av exklusiva bloggar, krönikor, försäljningar mm. Samtidigt som det skapas intäkter till Barncancerfonden.
Team Hope erbjuder, förutom alla funktioner som re
Förslag på text;
Syftet med Team Hope är att skapa en samlingsplats med olika mervärden i form av exklusiva bloggar, krönikor, försäljningar mm. Samtidigt som det skapas intäkter till Barncancerfonden.
Team Hope erbjuder, förutom alla funktioner som re
Quote from Funbeat user on 24 March 2010, 17:55Nu har jag lagt till texten. Obs att den bara kommer synas för medlemmar. För icke-medlemmar får jag hitta på en annan lösning.
Nu har jag lagt till texten. Obs att den bara kommer synas för medlemmar. För icke-medlemmar får jag hitta på en annan lösning.
Quote from Lena O on 24 March 2010, 20:38Fint!
Blir detta en sticky?
Fint!
Blir detta en sticky?
Quote from Funbeat user on 24 March 2010, 20:50japp, fast vi ska nog rensa ut våra diskussioner innan lansering, och lägga upp beskrivningen ovan som en ny post.
japp, fast vi ska nog rensa ut våra diskussioner innan lansering, och lägga upp beskrivningen ovan som en ny post.
Quote from Funbeat user on 25 March 2010, 10:46Lite förslag på ändring i början av texten. Vad tycker ni?
"Team Hope är samlingsplatsen för dig som älskar träning, cykling och allt som hör därtill. Team Hope bjuder på exklusiva bloggar och krönikor från inspirarande människor. Du kan köpa coola produ
Lite förslag på ändring i början av texten. Vad tycker ni?
"Team Hope är samlingsplatsen för dig som älskar träning, cykling och allt som hör därtill. Team Hope bjuder på exklusiva bloggar och krönikor från inspirarande människor. Du kan köpa coola produ
Quote from Funbeat user on 25 March 2010, 18:35Bra Alex!
Kör på den
Bra Alex!
Kör på den
Quote from Funbeat user on 26 March 2010, 09:31Tanken är förstås att alla admin ska kunna redigera detta.
Jag har lagt till nya textförslaget.
Tanken är förstås att alla admin ska kunna redigera detta.
Jag har lagt till nya textförslaget.