Quote from Guest on 11 July 2011, 14:31Välkomna till Ombergslöpet lördagen den 3 september 2011!
Ombergslöpet är ett motionslopp delvis i terräng genom Ombergs bokskog. Nytt för i år är att start och mål i Stocklycke samt att loppet har tre distanser- 5, 9 och 14 km. På 14 km går det att väl
Välkomna till Ombergslöpet lördagen den 3 september 2011!
Ombergslöpet är ett motionslopp delvis i terräng genom Ombergs bokskog. Nytt för i år är att start och mål i Stocklycke samt att loppet har tre distanser- 5, 9 och 14 km. På 14 km går det att väl
Quote from Funbeat user on 11 July 2011, 14:41Det finns ju både stigar och vägar på Omberg. När man skall springa nerför bedömer jag att skaderisken på stigarna är hög. Uppför går det ändå så långsamt att det kvittar...
Kommer banan att gå på stigar i nerförsbackarna?
Det finns ju både stigar och vägar på Omberg. När man skall springa nerför bedömer jag att skaderisken på stigarna är hög. Uppför går det ändå så långsamt att det kvittar...
Kommer banan att gå på stigar i nerförsbackarna?
Quote from Funbeat user on 11 July 2011, 16:35Synd på datumet, jag ska springa tjejmilen med mamma och syster. Hade varit kul att testa annars.
Synd på datumet, jag ska springa tjejmilen med mamma och syster. Hade varit kul att testa annars.
Quote from Funbeat user on 19 July 2011, 09:31Samma här. Minus mamma och syster alltså 😉
Samma här. Minus mamma och syster alltså 😉
Quote from Funbeat user on 5 August 2011, 09:44Det finns ett par ordentliga utförslöpor som går på stig där det kan vara bra att ta det lite försiktigt. De jag tänker på är från Stocklycke ner till Stocklyckehamn samt ner från Hjässan, norra sidan (gäller dock bara 9 och 14 km).
Det finns ett par ordentliga utförslöpor som går på stig där det kan vara bra att ta det lite försiktigt. De jag tänker på är från Stocklycke ner till Stocklyckehamn samt ner från Hjässan, norra sidan (gäller dock bara 9 och 14 km).
Quote from Funbeat user on 5 August 2011, 09:46Som Pia: Låter helt underbart, men går samma datum som Tjejmilen ... & den springer jag varje år :/
Som Pia: Låter helt underbart, men går samma datum som Tjejmilen ... & den springer jag varje år :/