Quote from Guest on 21 November 2008, 09:07Jag skulle vilja sortera om dagarna i kalendern så att senaste dagen hamnar högst upp. Om man nu har den inställd på t.ex. Senaste 60 dagarna måste man scrolla ner för att se dagens datum.
Jag efterlyser alltså möjligheten att välja om man vill se kalen
Jag skulle vilja sortera om dagarna i kalendern så att senaste dagen hamnar högst upp. Om man nu har den inställd på t.ex. Senaste 60 dagarna måste man scrolla ner för att se dagens datum.
Jag efterlyser alltså möjligheten att välja om man vill se kalen
Quote from Funbeat user on 21 November 2008, 09:17Fungerar det inte att använda listläget? Där kan du välja precis det du efterfrågar!
Fungerar det inte att använda listläget? Där kan du välja precis det du efterfrågar!
Quote from Funbeat user on 21 November 2008, 10:39Det är ju samma sak där. Senaste datumet hamnar längst ner på sidan.
Det är ju samma sak där. Senaste datumet hamnar längst ner på sidan.
Quote from Funbeat user on 21 November 2008, 10:41Fast där kan du välja sorteringsordning. I droplistan ovanför datumen kan du välja både urval och hu det ska sorteras.
Fast där kan du välja sorteringsordning. I droplistan ovanför datumen kan du välja både urval och hu det ska sorteras.
Quote from Funbeat user on 22 November 2008, 20:44Perfekt! Vill dock ha samma sak i kalendern (H)
Perfekt! Vill dock ha samma sak i kalendern (H)
Quote from Funbeat user on 22 November 2008, 20:59Jag skulle också behöva detta.
Jag skulle också behöva detta.