Quote from Guest on 14 July 2008, 09:08Hej!
Jag var så säker på att det var löpningen som orsakat mitt hälonda (gissade på hälsporre, sedan på nedtrampad "fettkudde"). Nu är jag mer osäker.
Nu när jag cyklade i fredags kände inte av hälen men däremot kände jag mig "trött" i fötterna efteråt
Hej!
Jag var så säker på att det var löpningen som orsakat mitt hälonda (gissade på hälsporre, sedan på nedtrampad "fettkudde"). Nu är jag mer osäker.
Nu när jag cyklade i fredags kände inte av hälen men däremot kände jag mig "trött" i fötterna efteråt
Quote from Funbeat user on 14 July 2008, 09:18Genrellt funkar det dåligt att cykla i löparskor. De är mjuka och flexibla. Om du tänkt cykla en del kan det vara värt att köra med cykelskor. Innan jag bytte till klick-i-pedaler på min pendlarcykel körde jag med ett par trekkingskor som ser ut som gympa
Genrellt funkar det dåligt att cykla i löparskor. De är mjuka och flexibla. Om du tänkt cykla en del kan det vara värt att köra med cykelskor. Innan jag bytte till klick-i-pedaler på min pendlarcykel körde jag med ett par trekkingskor som ser ut som gympa
Quote from Funbeat user on 15 July 2008, 20:31Tack.
Jag får nog fundera på hårdare skor om jag ska fortsätta cykla. Cyklingen är "bara" transport till jobbet så här på sommarhalvåret. Men det blir ju två timmar om dagen de dagar jag cyklar.
Tack.
Jag får nog fundera på hårdare skor om jag ska fortsätta cykla. Cyklingen är "bara" transport till jobbet så här på sommarhalvåret. Men det blir ju två timmar om dagen de dagar jag cyklar.
Quote from Funbeat user on 15 July 2008, 21:44Anna panna, köp spinningskor de cykla jag även med ute ,de är väldigt bekväma
Anna panna, köp spinningskor de cykla jag även med ute ,de är väldigt bekväma