Quote from Guest on 9 December 2011, 19:15Jag är nybörjare när det gäller simning, lärde mig simma bröstsim på "rätt" sätt, dvs under vattnet, för cirka ett år sedan. Försöker nu träna simning regelbundet för att eventuellt kunna simma Vansbro i sommar. Jag får ofta ont i halsen efter ett simpass
Jag är nybörjare när det gäller simning, lärde mig simma bröstsim på "rätt" sätt, dvs under vattnet, för cirka ett år sedan. Försöker nu träna simning regelbundet för att eventuellt kunna simma Vansbro i sommar. Jag får ofta ont i halsen efter ett simpass
Quote from Funbeat user on 9 December 2011, 19:25Om det är bassängvattnet så borde ju andra som badat där också ha blivit dåliga. Är du säker på att det är kopplat just till simningen? Efter att jag simmat i en bassäng utomlands en gång fick jag en förkylning och halsbränna från helvetet, måste ha varit
Om det är bassängvattnet så borde ju andra som badat där också ha blivit dåliga. Är du säker på att det är kopplat just till simningen? Efter att jag simmat i en bassäng utomlands en gång fick jag en förkylning och halsbränna från helvetet, måste ha varit
Quote from Funbeat user on 9 December 2011, 22:40Charlotte, man kan mycket väl vara allergisk mot klor. kloret kan reta slemhinnorna på många sätt via simning. Eftersom du har börjat en ny satsning så exponerar du dig säkerligen som du aldrig gjort tidigare. Fundera på hur du släpper in vatten nästa gån
Charlotte, man kan mycket väl vara allergisk mot klor. kloret kan reta slemhinnorna på många sätt via simning. Eftersom du har börjat en ny satsning så exponerar du dig säkerligen som du aldrig gjort tidigare. Fundera på hur du släpper in vatten nästa gån
Quote from Funbeat user on 11 December 2011, 17:17Tack för tipset! Jag ska testa näsklämma, det är ju helt klart värt ett försök.
Tack för tipset! Jag ska testa näsklämma, det är ju helt klart värt ett försök.