Quote from Guest on 12 July 2011, 18:14Ni som simmar mycket ute i öppet kallt vatten, får ni ibland ont i nacken eller axlarna eller andra skador pga kylan? Jag har fått väldigt ont i högra sidan av nacken och skuldran nu efter att jag var o simmade för några dar sen. Visserligen i en temperer
Ni som simmar mycket ute i öppet kallt vatten, får ni ibland ont i nacken eller axlarna eller andra skador pga kylan? Jag har fått väldigt ont i högra sidan av nacken och skuldran nu efter att jag var o simmade för några dar sen. Visserligen i en temperer
Quote from Håkan Öhling on 12 July 2011, 18:24Nej
Nej
Quote from Funbeat user on 12 July 2011, 18:36Jag får ofta ont men ofta i musklerna mellan skulderbladen och upp mot nacken, precis vid ryggraden. Det gör ont länge och ibland sticker det till rejält när jag vrider huvudet på cykeln. Jag kan dock inte koppla det till kyla.
Triathlonträning generellt
Jag får ofta ont men ofta i musklerna mellan skulderbladen och upp mot nacken, precis vid ryggraden. Det gör ont länge och ibland sticker det till rejält när jag vrider huvudet på cykeln. Jag kan dock inte koppla det till kyla.
Triathlonträning generellt
Quote from Funbeat user on 12 July 2011, 18:51nej, som de andra säger. det har inget med kylan eller utomhus simning.
men kanske du har ändrats din teknik på någotsett eller har tränat förmycket och behöver vila, stretcha och kör lite lungare ett par dagar.
nej, som de andra säger. det har inget med kylan eller utomhus simning.
men kanske du har ändrats din teknik på någotsett eller har tränat förmycket och behöver vila, stretcha och kör lite lungare ett par dagar.