Quote from Guest on 23 September 2011, 11:42Hej!
Jag har haft ont på insidan av mitt högra knä sedan 8 månader tillbaka i tiden. Jag råkade överbelasta (gå ned för långt) när jag gjorde knäböj i maskin på gymmet. Via ultraljud har det konstaterats att jag hade skadat senan som fäster precis ovanfö
Hej!
Jag har haft ont på insidan av mitt högra knä sedan 8 månader tillbaka i tiden. Jag råkade överbelasta (gå ned för långt) när jag gjorde knäböj i maskin på gymmet. Via ultraljud har det konstaterats att jag hade skadat senan som fäster precis ovanfö
Quote from Funbeat user on 23 September 2011, 11:52Håller med om att motionscyklar är alldeles för breda mellan pedalerna. I mitt tycke går de inte att cykla på öht.
Håller med om att motionscyklar är alldeles för breda mellan pedalerna. I mitt tycke går de inte att cykla på öht.
Quote from Funbeat user on 23 September 2011, 20:23Därför byter man vevpartiet på testcykeln.
Därför byter man vevpartiet på testcykeln.
Quote from Funbeat user on 27 September 2011, 13:28Jag har försökt köra på träningscyklar vid flera tillfällen men upplever det som att de är väldigt onaturligt att cykla på dem (iaf de vanliga modellerna som finns på gymmen).
Jag skulle nästan råda dig att köpa en enkel trainer och köra med din vanliga
Jag har försökt köra på träningscyklar vid flera tillfällen men upplever det som att de är väldigt onaturligt att cykla på dem (iaf de vanliga modellerna som finns på gymmen).
Jag skulle nästan råda dig att köpa en enkel trainer och köra med din vanliga
Quote from Funbeat user on 27 September 2011, 14:24Det gäller att ställa in testcykeln också.
Det gäller att ställa in testcykeln också.