Quote from Guest on 2 May 2010, 20:03Jag är ny med att cykla och börjar få känningar i kroppen. Dels får jag ont i svanskotan, dels blir jag alldeles kall om tårna, som om det inte kommer fram något blod. Är det här saker som går över, eller något jag ska göra något åt? Angående tårna har ja
Jag är ny med att cykla och börjar få känningar i kroppen. Dels får jag ont i svanskotan, dels blir jag alldeles kall om tårna, som om det inte kommer fram något blod. Är det här saker som går över, eller något jag ska göra något åt? Angående tårna har ja
Quote from Funbeat user on 2 May 2010, 20:13Felaktig sittställning och skaffa skoskydd.
Felaktig sittställning och skaffa skoskydd.
Quote from Funbeat user on 2 May 2010, 20:41Krämpor som jag märkte tydligt som nybörjare var tappad känsel i fötterna och kalla fötter, domnande läppar samt en generell obehagskänsla och temporärt förlorad känsel i operativa delen av reproduktionssystemet. Detta var bara efter ett par km.
Jag gjo
Krämpor som jag märkte tydligt som nybörjare var tappad känsel i fötterna och kalla fötter, domnande läppar samt en generell obehagskänsla och temporärt förlorad känsel i operativa delen av reproduktionssystemet. Detta var bara efter ett par km.
Jag gjo
Quote from Funbeat user on 2 May 2010, 20:49Innan du hunnit skaffa skoskydd kan du ju testa med dubbla strumpor (om det finns plats i dojjorna). Tänk på att det ska vara vita strumpor annars hälsar inte de andra mötande LGV-cyklisterna (H)
Innan du hunnit skaffa skoskydd kan du ju testa med dubbla strumpor (om det finns plats i dojjorna). Tänk på att det ska vara vita strumpor annars hälsar inte de andra mötande LGV-cyklisterna (H)
Quote from Funbeat user on 2 May 2010, 21:08Jag hälsade på alla cyklister jag mötte idag (L).
Edit: OAVSETT strumpfärg!
Jag hälsade på alla cyklister jag mötte idag (L).
Edit: OAVSETT strumpfärg!
Quote from Funbeat user on 2 May 2010, 21:11Jag hälsade på några får idag.
Jag hälsade på några får idag.
Quote from Rasmus Olsson on 2 May 2010, 21:22Får väl göra reklam för Bruses sadelskola: http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=437639
Hur du ska ställa in cykeln rätt. I teorin iallfall.
Får väl göra reklam för Bruses sadelskola: http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=437639
Hur du ska ställa in cykeln rätt. I teorin iallfall.