Quote from Guest on 25 May 2012, 19:33Efter min runda idag 65 km fick jag så j-vla ont under foten, hålfotens utsida käde ingenting när jag cyklade,men när jag klev av ajajaj kunde inte stödja på foten,har cyklat ca:75mil i år och aldrig känt av detta,varför???
Efter min runda idag 65 km fick jag så j-vla ont under foten, hålfotens utsida käde ingenting när jag cyklade,men när jag klev av ajajaj kunde inte stödja på foten,har cyklat ca:75mil i år och aldrig känt av detta,varför???
Quote from Rasmus Olsson on 25 May 2012, 19:43Sitter du rätt?
Sitter du rätt?
Quote from Funbeat user on 25 May 2012, 19:59Det tror jag,har som sagt inte känt av det här förr,hur skulle jag sitta fel för att få ont i foten?är ny på cykel för i år och därmed orutinerad
Det tror jag,har som sagt inte känt av det här förr,hur skulle jag sitta fel för att få ont i foten?är ny på cykel för i år och därmed orutinerad
Quote from Rasmus Olsson on 25 May 2012, 20:12Jag har ingen aning om hur du sitter. Det kan vara flera saker som gör att du får ont. Fel skor, fel pedal, fel fot, eller helt enkelt sitter fel.
Läs Bruses Sadelskola och kolla så att du sitter rätt enligt grundboken iallafall: http://www.funbeat.se/di
Jag har ingen aning om hur du sitter. Det kan vara flera saker som gör att du får ont. Fel skor, fel pedal, fel fot, eller helt enkelt sitter fel.
Läs Bruses Sadelskola och kolla så att du sitter rätt enligt grundboken iallafall: http://www.funbeat.se/di
Quote from Funbeat user on 25 May 2012, 20:21Det var det första jag gjorde innan jag började cykla så det skulle förvåna mig om jag sitter fel 🙂
Det var det första jag gjorde innan jag började cykla så det skulle förvåna mig om jag sitter fel 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 25 May 2012, 20:24Finemang! Men då har jag inget bra svar.
Finemang! Men då har jag inget bra svar.
Quote from Funbeat user on 25 May 2012, 20:32Spände åt skorna för hårt?
Spände åt skorna för hårt?
Quote from Funbeat user on 25 May 2012, 20:39Har du lämpliga skor till dina fötter?
Har du lämpliga skor till dina fötter?
Quote from Funbeat user on 25 May 2012, 20:41Spände skorna för hårt är ett bra tips,det ska man alltså inte göra?
Spände skorna för hårt är ett bra tips,det ska man alltså inte göra?
Quote from Funbeat user on 25 May 2012, 20:50Hur vet man om man har lämpliga skor till sina fötter?har kört spinning hela hösten och vintern med samma skor och inte haft några problem,kan det bara komma helt plötsligt?
Hur vet man om man har lämpliga skor till sina fötter?har kört spinning hela hösten och vintern med samma skor och inte haft några problem,kan det bara komma helt plötsligt?