Quote from Guest on 10 March 2010, 19:10Nedan följer simtävlingar i öppet vatten i Sverige, några som testat någon av dessa? Hur vart det i så fall?
Open Water i Sverige - Tävlingskalender 2010
9/7
SM/JSM, Vansbro
10/7
Vansbro Kortsim, tjejsim
11/7
Vansbrosimningen/Masters-SM
24/7
F
Nedan följer simtävlingar i öppet vatten i Sverige, några som testat någon av dessa? Hur vart det i så fall?
Open Water i Sverige - Tävlingskalender 2010
9/7
SM/JSM, Vansbro
10/7
Vansbro Kortsim, tjejsim
11/7
Vansbrosimningen/Masters-SM
24/7
F
Quote from Funbeat user on 10 March 2010, 19:20jag har simmat SM och Vansbro ett par gånger och var i Västerås i 2008.
Det gå inte att jämnför Vansbro mot något annat tävling jag har varit med om, pga antal deltagare och olika lopp under 3 dagar.
om man simma Vansbro första, bli man lite besviken i
jag har simmat SM och Vansbro ett par gånger och var i Västerås i 2008.
Det gå inte att jämnför Vansbro mot något annat tävling jag har varit med om, pga antal deltagare och olika lopp under 3 dagar.
om man simma Vansbro första, bli man lite besviken i
Quote from Elias Engqvist on 10 March 2010, 21:17Kolla Åland också - jag har hört talas om en rätt stor havssimningstävling där kommer dock inte ihåg så mycket mer...
Kolla Åland också - jag har hört talas om en rätt stor havssimningstävling där kommer dock inte ihåg så mycket mer...
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 10:55Jag har simmat Vansbro (2007, 2008, 2009) och Sollefteå Älvsim (2008) och jag kan hålla med Ryan om att inget går att jämföra med Vansbro.
Älvsimmet i Sollefteå var kul och passar det gör jag gärna om det något år. Till skillnad från Vansbro som har en
Jag har simmat Vansbro (2007, 2008, 2009) och Sollefteå Älvsim (2008) och jag kan hålla med Ryan om att inget går att jämföra med Vansbro.
Älvsimmet i Sollefteå var kul och passar det gör jag gärna om det något år. Till skillnad från Vansbro som har en
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 11:00Christer, minns du nåt mer om Ålandstävlingen? Månad? Namn? Arrangör? Jag har försökt leta men kom ingen vart.
Christer, minns du nåt mer om Ålandstävlingen? Månad? Namn? Arrangör? Jag har försökt leta men kom ingen vart.
Quote from Elias Engqvist on 16 March 2010, 12:28Tyvärr, jag semestrade där för ett antal år sen och såg då att det skulle vara en havssimning nånstans men tiden passade inte oss... Men jag kommer inte ihåg nåt mer än så - jag har också försökt googla men hittar inte (Tror att det var utanför Mariehamn
Tyvärr, jag semestrade där för ett antal år sen och såg då att det skulle vara en havssimning nånstans men tiden passade inte oss... Men jag kommer inte ihåg nåt mer än så - jag har också försökt googla men hittar inte (Tror att det var utanför Mariehamn