Quote from Guest on 25 March 2012, 22:01Nu har simförbundet lagt ut vilka tävlingar som
ingår i årets Open Water Trophy.Luleå Midnight Swim, lördag 30 juni
Vansbrosimningen, söndag 8 juli
Sollefteå Älvsim, lördag 21 juli
Ferlindoppet, lördag 28 juli
Göta Kanalsimmet, lördag 4 augusti
Bergvik
Nu har simförbundet lagt ut vilka tävlingar som
ingår i årets Open Water Trophy.
Luleå Midnight Swim, lördag 30 juni
Vansbrosimningen, söndag 8 juli
Sollefteå Älvsim, lördag 21 juli
Ferlindoppet, lördag 28 juli
Göta Kanalsimmet, lördag 4 augusti
Bergvik
Quote from Funbeat user on 25 March 2012, 22:11Jag hade förhoppningar för detta när det började diskuteras för några år sen och jag fick intrycket att det skulle handla om en cup med poäng för varje tävling och en slutställning totalt. Men när det landade i ett slags lightvariant på klassikern där kra
Jag hade förhoppningar för detta när det började diskuteras för några år sen och jag fick intrycket att det skulle handla om en cup med poäng för varje tävling och en slutställning totalt. Men när det landade i ett slags lightvariant på klassikern där kra
Quote from Funbeat user on 26 March 2012, 00:03Du har säkert rätt, men det är i alla fall bra att man försöker
göra något för det är alldeles för få som deltar (utom
i vansbro då). De tävlingar jag har bevistat har varit:
-bra organiserade
-trevliga och hjälpsamma organisatörer/tävlande
-lugna starter
Du har säkert rätt, men det är i alla fall bra att man försöker
göra något för det är alldeles för få som deltar (utom
i vansbro då). De tävlingar jag har bevistat har varit:
-bra organiserade
-trevliga och hjälpsamma organisatörer/tävlande
-lugna starter
Quote from Funbeat user on 26 March 2012, 05:32Jag hålla med stefan. Den första pr den kom ut började jag att förhandla med min fru att deltag. När jag fick vet att det var vara för motion hoppade jag över de flesta.
Jag planera att simma minst 4st OW tävling i år och bara en är med på listan. Jönköp
Jag hålla med stefan. Den första pr den kom ut började jag att förhandla med min fru att deltag. När jag fick vet att det var vara för motion hoppade jag över de flesta.
Jag planera att simma minst 4st OW tävling i år och bara en är med på listan. Jönköp
Quote from Funbeat user on 3 April 2012, 08:48Jag prövade OW första gången förra året på Vansbro (Klassikern) och fick blodad tand. Tyckte det var skit kul rent ut sagt. Jag som glad amatör tycker detta är spännande och oehört lockande. Ser fram emot att förhoppningsvis vara med i alla fall minst häl
Jag prövade OW första gången förra året på Vansbro (Klassikern) och fick blodad tand. Tyckte det var skit kul rent ut sagt. Jag som glad amatör tycker detta är spännande och oehört lockande. Ser fram emot att förhoppningsvis vara med i alla fall minst häl
Quote from Funbeat user on 4 April 2012, 15:02Luleå för långt? Hade du tänkt att simma dit? (H)
Luleå för långt? Hade du tänkt att simma dit? (H)
Quote from Funbeat user on 5 April 2012, 11:36Självklart ska jag simma dit. 😉 Nä men det tar tid att ta sig dit från Skåne.
Självklart ska jag simma dit. 😉 Nä men det tar tid att ta sig dit från Skåne.
Quote from Funbeat user on 6 April 2012, 17:46Jo, jag förstod så klart vad du menade. Men det blev ett läge liksom...
Jo, jag förstod så klart vad du menade. Men det blev ett läge liksom...
Quote from Funbeat user on 8 April 2012, 10:40Vi har som mål att vara med i open water trophy nästa år. I år gör vi ett test för att sedan försöka komma med. Våran distans är 2500 meter den 30 juni.
www.lidingotriathlon.se
Vi har som mål att vara med i open water trophy nästa år. I år gör vi ett test för att sedan försöka komma med. Våran distans är 2500 meter den 30 juni.
Quote from Funbeat user on 8 April 2012, 14:19(Det finns som sagt fler lopp i öppet vatten
än de som är med i OWT. Förbundets hemsida
är inte uppdaterad för 2012 ännu men man
kan följa länkarna på fjolårets för att se
aktuella datum för loppen i år.)http://iof3.idrottonline.se/SvenskaSimforbundet/
(Det finns som sagt fler lopp i öppet vatten
än de som är med i OWT. Förbundets hemsida
är inte uppdaterad för 2012 ännu men man
kan följa länkarna på fjolårets för att se
aktuella datum för loppen i år.)