Quote from Guest on 8 February 2007, 19:10Hittade det här när jag kolla vad jag ska göra för kul med sonen i helgen. http://www.cosmonova.se/utstallningarcosmonova/cosmonova/filmer/laddadforseger.4.1416bda210eb7cf4e78800015490.html
Vad sägs? inte dumt va!! 🙂
Hittade det här när jag kolla vad jag ska göra för kul med sonen i helgen. http://www.cosmonova.se/utstallningarcosmonova/cosmonova/filmer/laddadforseger.4.1416bda210eb7cf4e78800015490.html
Vad sägs? inte dumt va!! 🙂
Quote from Fredrik Närenfors on 8 February 2007, 19:20Wow. Superhäftigt. Den ska jag absolut se.
Wow. Superhäftigt. Den ska jag absolut se.
Quote from Emma Sjöberg on 8 February 2007, 19:22ÅÅh.. jag var där för två veckor sen å blev helt gaaaalen av glädje när jag såg det där.. å när jag såg när premiären var (#)
Blev en tur på Nilen... å det var skithäftigt det me 🙂
ÅÅh.. jag var där för två veckor sen å blev helt gaaaalen av glädje när jag såg det där.. å när jag såg när premiären var (#)
Blev en tur på Nilen... å det var skithäftigt det me 🙂
Quote from Funbeat user on 8 February 2007, 19:23Ibland är det synd att man inte bor i Stockholm !
Ibland är det synd att man inte bor i Stockholm !
Quote from Ulf Stider on 8 February 2007, 19:27Tänkte locka dit sonen med Nilen eller Den röda planeten och sedan slå till med toure de france helt "oväntat"
Tänkte locka dit sonen med Nilen eller Den röda planeten och sedan slå till med toure de france helt "oväntat"
Quote from Emma Sjöberg on 8 February 2007, 19:32Det är rätt Cia!
Gör cyklist av honom 😉
Det är rätt Cia!
Gör cyklist av honom 😉
Quote from Lena O on 8 February 2007, 21:43såg din mess på Piggis Cia.
verka skitkul ... hade gärna sett
såg din mess på Piggis Cia.
verka skitkul ... hade gärna sett
Quote from Funbeat user on 9 February 2007, 08:55Hm.... hur länge är visas filmen?... Kanske skulle ta och våldgästa några kompisar i huvudstaden... 😉
Hm.... hur länge är visas filmen?... Kanske skulle ta och våldgästa några kompisar i huvudstaden... 😉
Quote from Ulf Stider on 9 February 2007, 15:13Vi åker dit den 10/3. Då går den i alla fall. Jag tror att de kör samma program i flera månader och de bytte i januari.
Det verkar som sonen vill se Amazonas och att vi blir uppemot 8 personer. Får se om jag kan utverka tillstånd att få vara där några tim
Vi åker dit den 10/3. Då går den i alla fall. Jag tror att de kör samma program i flera månader och de bytte i januari.
Det verkar som sonen vill se Amazonas och att vi blir uppemot 8 personer. Får se om jag kan utverka tillstånd att få vara där några tim