Quote from Guest on 9 November 2012, 09:20Om det vore en mindre grej, så skulle jag gärna se att passen presenteras i tidsordning (senaste sist naturligtvis). Som det är idag, så kommer de i den ordning som de registreras, och om jag har gjort två saker under en dag och läser in via Garmin-klocka
Om det vore en mindre grej, så skulle jag gärna se att passen presenteras i tidsordning (senaste sist naturligtvis). Som det är idag, så kommer de i den ordning som de registreras, och om jag har gjort två saker under en dag och läser in via Garmin-klocka
Quote from Funbeat user on 9 November 2012, 09:30är det svårt att läsa in de i den "rätt" ordning?
Men jag har också önskat att passen visa efter tränings tid och inte registerade tid, då jag lägg ofta lägg ut en vecka på förhand så oavsett vilka tid jag träna så kommer mina träningspass först bland mi
är det svårt att läsa in de i den "rätt" ordning?
Men jag har också önskat att passen visa efter tränings tid och inte registerade tid, då jag lägg ofta lägg ut en vecka på förhand så oavsett vilka tid jag träna så kommer mina träningspass först bland mi
Quote from Funbeat user on 9 November 2012, 09:46Vad händer med alla pass som inte får något klockslag då, som t.ex. manuellt tillagda pass?
Vad händer med alla pass som inte får något klockslag då, som t.ex. manuellt tillagda pass?
Quote from Elias Engqvist on 9 November 2012, 10:01Man KAN faktiskt skriva in tiden manuellt!
Man KAN faktiskt skriva in tiden manuellt!
Quote from Funbeat user on 9 November 2012, 10:55är det svårt att läsa in de i den "rätt" ordning?
Inte svårt, men extra jobb bara. När man läser in pass direkt från en Garmin klocka (det är egentligen bara där jag har problemet), så hittar Funbeat mina nya pass och listar alla de pass som finns, med
är det svårt att läsa in de i den "rätt" ordning?
Inte svårt, men extra jobb bara. När man läser in pass direkt från en Garmin klocka (det är egentligen bara där jag har problemet), så hittar Funbeat mina nya pass och listar alla de pass som finns, med
Quote from Funbeat user on 9 November 2012, 12:16"Man KAN faktiskt skriva in tiden manuellt!" - Ja, men frågan var: i vilken ordning ska passen listas när det datat saknas? Bara för att man kan göra något betyder det inte att folk gör det. 🙂
Edit: + frågetecken
"Man KAN faktiskt skriva in tiden manuellt!" - Ja, men frågan var: i vilken ordning ska passen listas när det datat saknas? Bara för att man kan göra något betyder det inte att folk gör det. 🙂
Edit: + frågetecken
Quote from Jonny Persson on 9 November 2012, 12:21Jag är nog hopplöst omodern för jag har skrivit in 100% av mina pass här på Fnubbit manuellt. Jag väljer dock att se mig som en modern man och som ett bevis på att det går att träna utan Garmin.
Jag är nog hopplöst omodern för jag har skrivit in 100% av mina pass här på Fnubbit manuellt. Jag väljer dock att se mig som en modern man och som ett bevis på att det går att träna utan Garmin.
Quote from Funbeat user on 9 November 2012, 12:33idag hamna alla i listan efter registreringstid oavsett vad man skriv in för tränings tid.
jag har en pass som jag skriver manuellt att det var kl 20:00 men den flyttas inte i listan.
idag hamna alla i listan efter registreringstid oavsett vad man skriv in för tränings tid.
jag har en pass som jag skriver manuellt att det var kl 20:00 men den flyttas inte i listan.
Quote from Funbeat user on 9 November 2012, 12:34Nej. Precis.
Nej. Precis.