Quote from Guest on 26 September 2011, 11:38Lägg text överst och därefter bilder som vanligtvis är knutna till texten
Sedan kan diagram, kartor och annat hamna.
"Scrollar" man sidan så fastnar den ofta i kartor och annat.
Lägg text överst och därefter bilder som vanligtvis är knutna till texten
Sedan kan diagram, kartor och annat hamna.
"Scrollar" man sidan så fastnar den ofta i kartor och annat.
Quote from Funbeat user on 26 September 2011, 11:48Bra förslag!
Flera personer gjorde tummen upp på detta förslag när nån annan gav det i nån av de långa trådarna om nya funbeat men jag tror det försvann i röran av åsikter och kommentarer.
Bra förslag!
Flera personer gjorde tummen upp på detta förslag när nån annan gav det i nån av de långa trådarna om nya funbeat men jag tror det försvann i röran av åsikter och kommentarer.
Quote from Funbeat user on 26 September 2011, 12:59(t+)
(t+)
Quote from Funbeat user on 26 September 2011, 13:04Generellt tycker jag att det är ett elände att Google Maps mfl stjäl hjulet att zooma med, men det är ju svårt att rå på. Så i brist på bättre får man nog göra såhär.
Generellt tycker jag att det är ett elände att Google Maps mfl stjäl hjulet att zooma med, men det är ju svårt att rå på. Så i brist på bättre får man nog göra såhär.
Quote from Rasmus Olsson on 26 September 2011, 13:16Det är inte Google map som snor hjulet. Det är en möjlighet i API:t som Olle har valt att utnyttja. Olle kan om han vill stänga av den funktionen API:t.
Det är inte Google map som snor hjulet. Det är en möjlighet i API:t som Olle har valt att utnyttja. Olle kan om han vill stänga av den funktionen API:t.
Quote from Funbeat user on 26 September 2011, 16:21Ja Fredrik! Det hade jag helt glömt att jag stör mig på oxå.
Ja Fredrik! Det hade jag helt glömt att jag stör mig på oxå.