Quote from Guest on 27 August 2009, 09:59Gärna Grönklitt för omväxlingens skull! Bara jag slipper Besserwissrar som börja giddra om passgång. Det har jag fått nog av i Orsa!
Gärna Grönklitt för omväxlingens skull! Bara jag slipper Besserwissrar som börja giddra om passgång. Det har jag fått nog av i Orsa!
Quote from Funbeat user on 27 August 2009, 10:09Besserwissrar och passgång, antar att du syftar på Hassis och inte mig eller Göran.., fast om jag inte minns fel så sa Hassis att det INTE var inte passgång,
Besserwissrar och passgång, antar att du syftar på Hassis och inte mig eller Göran.., fast om jag inte minns fel så sa Hassis att det INTE var inte passgång,
Quote from Funbeat user on 27 August 2009, 15:14Vi är på! Orsa känns bra tycker jag, nära spår och snösäkrare än det mesta. Behöver komma på snö tidigt så att man hinner bli av med rostigheten. Det är ju 2005 senast en annan var i sälen-mora trakten...:-)
Magnus
Vi är på! Orsa känns bra tycker jag, nära spår och snösäkrare än det mesta. Behöver komma på snö tidigt så att man hinner bli av med rostigheten. Det är ju 2005 senast en annan var i sälen-mora trakten...:-)
Magnus
Quote from Funbeat user on 27 August 2009, 21:21Det behöver iofs inte vara just luciahelgen, det skulle ju toretiskt kunna vara helgen 18-20/12. Eller är det för nära inpå jul?
http://www.dinstartsida.se/almanacka.asp?datum=2009-12-01
Jag hör med Orsa inom de närmsta dagarna.
Det behöver iofs inte vara just luciahelgen, det skulle ju toretiskt kunna vara helgen 18-20/12. Eller är det för nära inpå jul?
http://www.dinstartsida.se/almanacka.asp?datum=2009-12-01
Jag hör med Orsa inom de närmsta dagarna.
Quote from Funbeat user on 1 September 2009, 23:20Är det inte bättre precis INNAN Lucia? 5-6 december. Eller är det inte nån snö än?
Är det inte bättre precis INNAN Lucia? 5-6 december. Eller är det inte nån snö än?
Quote from Funbeat user on 4 September 2009, 07:595-6 dec är innan säsongspremiären. Skulle det finnas snö har dom kanske öppet ändå, men låter osäkert.
Sturna (4 pers) ligger på 1900-2000 kr (to-sö)
5-6 dec är innan säsongspremiären. Skulle det finnas snö har dom kanske öppet ändå, men låter osäkert.
Sturna (4 pers) ligger på 1900-2000 kr (to-sö)
Quote from Funbeat user on 26 October 2009, 21:37Vi blir som tidigare är meddelat tre familjer; Jelineks, Höglunds och Hammarsons med var sin stuga som alla ligger nära varandra. Röde o Linda kunde ej tyvärr.
(Mitul och Simon med familjer kunde för övrigt inte heller)Jag har lagt ut för er andra.
Fö
Vi blir som tidigare är meddelat tre familjer; Jelineks, Höglunds och Hammarsons med var sin stuga som alla ligger nära varandra. Röde o Linda kunde ej tyvärr.
(Mitul och Simon med familjer kunde för övrigt inte heller)
Jag har lagt ut för er andra.
Fö
Quote from Funbeat user on 11 September 2010, 19:37Visst är ni väl sugna på ett nytt Lucia-Läger i Orsa?
/Göran
Visst är ni väl sugna på ett nytt Lucia-Läger i Orsa?
/Göran