Quote from Guest on 21 November 2011, 17:26Ett långpass i makligt 6min-tempo. Två etapper om 15 + 25 km med stopp för lunch och fika.
Vi springer i Orups spår enligt "Från Djursholm till Danvikstull" med start kl 10.00 från Djursholms torg. Andra etappen börjar kl 13 vid Blåsuts T-bana.
Följ med
Ett långpass i makligt 6min-tempo. Två etapper om 15 + 25 km med stopp för lunch och fika.
Vi springer i Orups spår enligt "Från Djursholm till Danvikstull" med start kl 10.00 från Djursholms torg. Andra etappen börjar kl 13 vid Blåsuts T-bana.
Följ med
Quote from Funbeat user on 21 November 2011, 17:36Har du någon uppfattning om vilket tempo ni kommer att hålla?
Har du någon uppfattning om vilket tempo ni kommer att hålla?
Quote from Funbeat user on 21 November 2011, 17:42Ja, tempot kommer sannolikt ligga runt 6 min/km. Beror lite på väder, vind och vilka vi blir, förstås.
Ja, tempot kommer sannolikt ligga runt 6 min/km. Beror lite på väder, vind och vilka vi blir, förstås.
Quote from Funbeat user on 21 November 2011, 20:49Om jag följer med så kan jag hålla ihop gruppen och springa längst bak, inga konstigheter, alla ska med 🙂
Om jag följer med så kan jag hålla ihop gruppen och springa längst bak, inga konstigheter, alla ska med 🙂
Quote from Funbeat user on 21 November 2011, 21:48Där kom det! Jag vet att det pratades om det här arrangemanget på Erövra Gröna Linjen-passet härförledens. Har nån pratat med Thomas själv?
Där kom det! Jag vet att det pratades om det här arrangemanget på Erövra Gröna Linjen-passet härförledens. Har nån pratat med Thomas själv?
Quote from Funbeat user on 21 November 2011, 21:55Hehe... Karln fyller dessutom år 29 nov 🙂
Hehe... Karln fyller dessutom år 29 nov 🙂
Quote from Funbeat user on 23 November 2011, 10:37Kul idé. Jag och sambon hänger troligen på iallafall en del av sträckan. Och vi håller nog inte mer än 6-minuterstempo (eller vid behov långsammare) om det är någon som är orolig för att inte hänga med...
Kul idé. Jag och sambon hänger troligen på iallafall en del av sträckan. Och vi håller nog inte mer än 6-minuterstempo (eller vid behov långsammare) om det är någon som är orolig för att inte hänga med...
Quote from Funbeat user on 23 November 2011, 11:07Haha var det Thomas idé? Haha han är i Oslo då.. men de är lugnt. Vi får köra en omgång till sedan, för jag vill också springa detta men kan ju inte på lördag 🙂
Haha var det Thomas idé? Haha han är i Oslo då.. men de är lugnt. Vi får köra en omgång till sedan, för jag vill också springa detta men kan ju inte på lördag 🙂