Quote from Guest on 14 August 2008, 21:31Simning: 0,2km, Cykel: 20km, Löpning: 3,5km
Start/mål: Havslättsbadet, Oskarshamn. Kontakt: havmotion@hotmail.com
Simning: 0,2km, Cykel: 20km, Löpning: 3,5km
Start/mål: Havslättsbadet, Oskarshamn. Kontakt: havmotion@hotmail.com
Quote from Funbeat user on 14 August 2008, 21:41Med så lite simning och löpning ligger den här i rätt grupp 😉
Med så lite simning och löpning ligger den här i rätt grupp 😉
Quote from Funbeat user on 16 August 2008, 19:47Ja, precis!
Jag försökte dock lägga tävlingen i Triathlon-gruppen men fick felmeddelandet att jag inte kunde lägga till tävlingen pga att jag ej tillhörde gruppen. Jag visste inte ens att jag tillhörde gruppen Cykel...!?
Ja, precis!
Jag försökte dock lägga tävlingen i Triathlon-gruppen men fick felmeddelandet att jag inte kunde lägga till tävlingen pga att jag ej tillhörde gruppen. Jag visste inte ens att jag tillhörde gruppen Cykel...!?
Quote from ellen olsson on 16 August 2008, 19:57Isåfall så går man med i gruppen.
Isåfall så går man med i gruppen.
Quote from Funbeat user on 16 August 2008, 20:06Ja, men var?
Ja, men var?
Quote from ellen olsson on 16 August 2008, 20:08http://www.funbeat.se/life/groups/overview.aspx?GroupID=96
Quote from Funbeat user on 16 August 2008, 20:16Tackar! Jag har missat fliken Grupper, och har inget minne av att jag varit där och anslutit mig. Men man kanske blir direktansluten till grupper då man väljer olika träningsformer i träningskalendern???
Tackar! Jag har missat fliken Grupper, och har inget minne av att jag varit där och anslutit mig. Men man kanske blir direktansluten till grupper då man väljer olika träningsformer i träningskalendern???