Quote from Guest on 14 August 2009, 12:51Jag administrar en grupp och har en fråga angående gruppmedlemmar.
Under fliken Mina grupper kan jag se hur många medlemmar gruppen har (13).
När jag tar upp gruppöversikten står ett annat antal medlemmar (11), och när jag tittar på listan över medlemmar
Jag administrar en grupp och har en fråga angående gruppmedlemmar.
Under fliken Mina grupper kan jag se hur många medlemmar gruppen har (13).
När jag tar upp gruppöversikten står ett annat antal medlemmar (11), och när jag tittar på listan över medlemmar
Quote from ellen olsson on 14 August 2009, 13:01Jag tror att det beror på att Funbeat inte riktigt hanterar gruppmedlemskapet för de som lämnar Funbeat helt korrekt.
Edit: Jag tror att Olle kommenterat detta tidigare.
Jag tror att det beror på att Funbeat inte riktigt hanterar gruppmedlemskapet för de som lämnar Funbeat helt korrekt.
Edit: Jag tror att Olle kommenterat detta tidigare.
Quote from Funbeat user on 14 August 2009, 13:05Fast det här är en helt ny grupp. Det är högst osannolikt att någon gått med i gruppen och sedan lämnat FB. Jag har sett hur antalet medlemmar ökat ett snäpp på Mina grupper-fliken, utan att någon tillkommit på gruppöversikten.
Fast det här är en helt ny grupp. Det är högst osannolikt att någon gått med i gruppen och sedan lämnat FB. Jag har sett hur antalet medlemmar ökat ett snäpp på Mina grupper-fliken, utan att någon tillkommit på gruppöversikten.
Quote from Elias Engqvist on 17 August 2009, 12:15Inget
Inget
Quote from Funbeat user on 17 August 2009, 12:26NU ser jag plötsligt alla gruppmedlemmar! Och det beror inte på att jag själv loggat ut och in igen. FunBeats omstart kanske?
NU ser jag plötsligt alla gruppmedlemmar! Och det beror inte på att jag själv loggat ut och in igen. FunBeats omstart kanske?