Quote from Guest on 18 March 2010, 08:35I min inkorg finns ett mejl med nedan innehåll. Är det fler som fått det?
För min del räcker det med att sånt här skräp kommer på vanliga mejlen.Greetings,
Please allow me to intimate you with a business transaction that would benefit both of us. I am
I min inkorg finns ett mejl med nedan innehåll. Är det fler som fått det?
För min del räcker det med att sånt här skräp kommer på vanliga mejlen.
Greetings,
Please allow me to intimate you with a business transaction that would benefit both of us. I am
Quote from Funbeat user on 18 March 2010, 08:45Om det var har pa fb sa finns det ju en avsandare. Olle kan sakert kolla upp detaljer och sparra denna...
Men jag haller med Christian... (min privata mejl ar som ett under relativt spamfritt. hittills...)
Om det var har pa fb sa finns det ju en avsandare. Olle kan sakert kolla upp detaljer och sparra denna...
Men jag haller med Christian... (min privata mejl ar som ett under relativt spamfritt. hittills...)
Quote from Funbeat user on 18 March 2010, 09:00när jag fått liknande mail har jag messat Olle som blockat användaren
när jag fått liknande mail har jag messat Olle som blockat användaren
Quote from Funbeat user on 18 March 2010, 09:54Det har du redan gjort. 🙂
Edit:
Annars finns kontaktlänk längst ner till vänster på sidan.
Det har du redan gjort. 🙂
Edit:
Annars finns kontaktlänk längst ner till vänster på sidan.
Quote from Funbeat user on 18 March 2010, 10:51Trist när det kommer sådant spam. Jag raderade meddelandena så fort jag fick vetskap om det, samt förstås spärrade kontot. Tyvärr hinner ju meddelandena skickas ut på mail också (såvida man inte stängt av det).
Nästa uppgradering av FunBeat kommer innehå
Trist när det kommer sådant spam. Jag raderade meddelandena så fort jag fick vetskap om det, samt förstås spärrade kontot. Tyvärr hinner ju meddelandena skickas ut på mail också (såvida man inte stängt av det).
Nästa uppgradering av FunBeat kommer innehå