Quote from Guest on 18 March 2012, 19:53Bläddrade i tidskriften Forskning Och Framsteg och kom över nedanstående artikel som kanske någon annan också tycker är intressant. Ja, jag kommer ju aldrig drabbas, men ändå intressant.
http://fof.se/tidning/2012/2/hard-traning-gav-ovanlig-skada
Bläddrade i tidskriften Forskning Och Framsteg och kom över nedanstående artikel som kanske någon annan också tycker är intressant. Ja, jag kommer ju aldrig drabbas, men ändå intressant.
Quote from Funbeat user on 18 March 2012, 20:03Inget ovanligt med felinställda cyklar.
Inget ovanligt med felinställda cyklar.
Quote from Funbeat user on 18 March 2012, 20:37Tackar!
Att det kan bli en temporär inklämmning är självklart. men att artärerna skulle reagera så kraftigt hade jag inte trott.
Tackar!
Att det kan bli en temporär inklämmning är självklart. men att artärerna skulle reagera så kraftigt hade jag inte trott.
Quote from Funbeat user on 19 March 2012, 06:51Inte hälsosamt att sitta ihopvikt på det där viset..
Inte hälsosamt att sitta ihopvikt på det där viset..
Quote from Funbeat user on 19 March 2012, 07:54Det skumma är att det är mest elitmotionärer som tror att det är största möjliga avstånd mellan sadelhöjd och styrhöjd som är optimalt.
Det skumma är att det är mest elitmotionärer som tror att det är största möjliga avstånd mellan sadelhöjd och styrhöjd som är optimalt.
Quote from Rasmus Olsson on 19 March 2012, 09:18Och motionärer på 40+ som jämför sig med proffsen som knappt är 20.
Och motionärer på 40+ som jämför sig med proffsen som knappt är 20.
Quote from Funbeat user on 19 March 2012, 09:34Men proffsen sitter inte på det sättet.
Men proffsen sitter inte på det sättet.
Quote from Rasmus Olsson on 19 March 2012, 11:50Proffsen är yngre och mjukare i kroppen var vad jag skulle komma till.
Proffsen är yngre och mjukare i kroppen var vad jag skulle komma till.
Quote from Funbeat user on 19 March 2012, 12:00Var det inte ett proffs som fick den här skadan?
Var det inte ett proffs som fick den här skadan?
Quote from Funbeat user on 19 March 2012, 12:09ballan sitter fint på cykeln 🙂
ballan sitter fint på cykeln 🙂