Quote from Guest on 18 July 2011, 17:19Länk till hela inbjudan:
http://www4.idrottonline.se/KungsgardensSK-Skidor/KUNGSGÅRDENS SK OCH STORVIKS IF SKIDOR INBJUDER TILL OVANSJÖ TRIATHLON 110806
Lördagen den 6:e augusti i Gästrike HammarbySimning 700 meter, vid lägre temp än 18 grader 400 met
Länk till hela inbjudan:
http://www4.idrottonline.se/KungsgardensSK-Skidor/
KUNGSGÅRDENS SK OCH STORVIKS IF SKIDOR INBJUDER TILL OVANSJÖ TRIATHLON 110806
Lördagen den 6:e augusti i Gästrike Hammarby
Simning 700 meter, vid lägre temp än 18 grader 400 met
Quote from Funbeat user on 18 July 2011, 17:29Måltävlingen för säsongen! Ska försöka hålla undan för dig Janne så långt det bara går! 😉
Måltävlingen för säsongen! Ska försöka hålla undan för dig Janne så långt det bara går! 😉
Quote from Funbeat user on 18 July 2011, 18:08lol! Du ska va grymt nöjd om du lyckas ha nån ledning (H)
lol! Du ska va grymt nöjd om du lyckas ha nån ledning (H)
Quote from Funbeat user on 18 July 2011, 19:00så du är så snabb i vattnet nu!? Jag får trimma min mtb ist då 😉
så du är så snabb i vattnet nu!? Jag får trimma min mtb ist då 😉
Quote from Funbeat user on 8 August 2011, 16:28Nu finns resultaten på Kungsgårdens sida. Verkar som simningen var lite trögare i år om man jämför deltagare som var med både förra året och i år.
Skönt att se att löpningen gick snabbt; att det var Janne Ö som var i bra form och inte jag som var i dålig
Nu finns resultaten på Kungsgårdens sida. Verkar som simningen var lite trögare i år om man jämför deltagare som var med både förra året och i år.
Skönt att se att löpningen gick snabbt; att det var Janne Ö som var i bra form och inte jag som var i dålig
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 12:29tack för draghjälpen Lars 🙂 ja vi lär bättra på simningen till nästa år
Min trend ser inte så bra ut för jag har fått sämre tid för varje år under de 3 lopp jag gjort i Ovansjö. Får lita på att det är vattenpåsläppet , eller hålla jag på att nöta in en n
tack för draghjälpen Lars 🙂 ja vi lär bättra på simningen till nästa år
Min trend ser inte så bra ut för jag har fått sämre tid för varje år under de 3 lopp jag gjort i Ovansjö. Får lita på att det är vattenpåsläppet , eller hålla jag på att nöta in en n
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 12:43Jag tror vi kan utgå från att det har med vattnet att göra 🙂
Jag tror vi kan utgå från att det har med vattnet att göra 🙂