Quote from Guest on 12 February 2007, 20:16Hej
Jag var på Mallorca nyligen. Jag såg då flera proffstall som var där och tränade.
Många körde på rulle bakom motorcyklar och teambilar. Vad är tanken med det? 2 cyklister låg i bredd oerhört nära sin teambil och körde i 50-60 minst. Såg minst sagt
Hej
Jag var på Mallorca nyligen. Jag såg då flera proffstall som var där och tränade.
Många körde på rulle bakom motorcyklar och teambilar. Vad är tanken med det? 2 cyklister låg i bredd oerhört nära sin teambil och körde i 50-60 minst. Såg minst sagt
Quote from Fredrik Närenfors on 12 February 2007, 20:26Det är kanske mest fartteknikträning egentligen. Du får möjlighet att ligga längre i hög hastighet så du får chans att finslipa på tekniken.
Ligger själv i förhandlingar med svågern om att få nyttja hans båge vid tillfälle. Problemet är mest att hitta e
Det är kanske mest fartteknikträning egentligen. Du får möjlighet att ligga längre i hög hastighet så du får chans att finslipa på tekniken.
Ligger själv i förhandlingar med svågern om att få nyttja hans båge vid tillfälle. Problemet är mest att hitta e
Quote from antti5303@gmail.com on 12 February 2007, 21:06Sydöstra Mallorca i januari är ett hett tips i så fall. Inga bilar och låånga platta raksträckor 😀
Sydöstra Mallorca i januari är ett hett tips i så fall. Inga bilar och låånga platta raksträckor 😀
Quote from Lars Ekegård on 12 February 2007, 22:05Verkar vara ganska vanligt att proffsen tränar med pacing, köpte en ny bok nyligen "Cycling" av Paul Van Den Bosch och även där rekomenderas pacing som en viktig metod för att kunna träna i tävlingstempo.
Verkar vara ganska vanligt att proffsen tränar med pacing, köpte en ny bok nyligen "Cycling" av Paul Van Den Bosch och även där rekomenderas pacing som en viktig metod för att kunna träna i tävlingstempo.
Quote from Emma Sjöberg on 12 February 2007, 22:28Platt väg kan jag tipsa om... Min hemmabana liksom 🙂
Platt väg kan jag tipsa om... Min hemmabana liksom 🙂
Quote from Funbeat user on 12 February 2007, 22:46Hej anledning till att dom låg bakom en bil o cyklade är för attt träna fartträning vill man bli duktig tempocyklist så ska man träna lite då och då bakom en bil. jag tävlar och tränar mycket tempo och jag lyfte mig rejält när det gällde tempokörning när
Hej anledning till att dom låg bakom en bil o cyklade är för attt träna fartträning vill man bli duktig tempocyklist så ska man träna lite då och då bakom en bil. jag tävlar och tränar mycket tempo och jag lyfte mig rejält när det gällde tempokörning när
Quote from Fredrik Närenfors on 12 February 2007, 23:09Du sa det magiska ordet Silva. Hmmm... undrar om man ska snacka lite med Nickes farsa. Är han en pålitlig chaufför månntro?
Du sa det magiska ordet Silva. Hmmm... undrar om man ska snacka lite med Nickes farsa. Är han en pålitlig chaufför månntro?
Quote from Emma Sjöberg on 13 February 2007, 07:54Du är nog inne på rätt väg där Per 😀
Dottern har en moppe som skulle kunna funka 🙂
Du är nog inne på rätt väg där Per 😀
Dottern har en moppe som skulle kunna funka 🙂
Quote from Claes Andersson on 13 February 2007, 08:57Går moppen verkligen tillräckligt fort Silva? 🙂 Med all den träningen du håller på med nu kör du om moppen och drar själv istället.
Går moppen verkligen tillräckligt fort Silva? 🙂 Med all den träningen du håller på med nu kör du om moppen och drar själv istället.
Quote from Emma Sjöberg on 13 February 2007, 09:59Tror inte det ska vara något problem, fast det beror ju på hur fort ni vill köra!
Jamen Pontus.. hade ju tänkt försöka hänga med en sub.. nåntingsatsning i sommar.. då måste man väl träna? 🙂
Tror inte det ska vara något problem, fast det beror ju på hur fort ni vill köra!
Jamen Pontus.. hade ju tänkt försöka hänga med en sub.. nåntingsatsning i sommar.. då måste man väl träna? 🙂