Quote from Guest on 14 March 2009, 19:16Letar med ljus och lykta efter en påhängscykel modell lite större, ska passa +42 kilo och 143 cm. Någon som har tips om vart det kan finnas.
Letar med ljus och lykta efter en påhängscykel modell lite större, ska passa +42 kilo och 143 cm. Någon som har tips om vart det kan finnas.
Quote from Funbeat user on 14 March 2009, 19:26Såg att dom hade såna på sportson. Ingen aning om pris.
Hittar ingen på hemsidan men det hänger en i affären på Kungsholmen.:D
Såg att dom hade såna på sportson. Ingen aning om pris.
Hittar ingen på hemsidan men det hänger en i affären på Kungsholmen.:D
Quote from Funbeat user on 15 March 2009, 21:59Tackar! Har du någon adress, passerar byn i maj, ska kolla upp den då...
Tackar! Har du någon adress, passerar byn i maj, ska kolla upp den då...
Quote from Funbeat user on 16 March 2009, 18:48Prova www.sportson.se dom finns ju över hela landet.(V)
Prova http://www.sportson.se dom finns ju över hela landet.(V)
Quote from Funbeat user on 16 March 2009, 21:40Fick tag på dom idag, supertrevliga. Dom skulle kolla om det fanns en 24" som passade dottern 😀
Tack för hjälpen, nästa år kanske hon är med på någon av vätternturerna, isf kan du räkna med en stjärna i protkollet.........................
Fick tag på dom idag, supertrevliga. Dom skulle kolla om det fanns en 24" som passade dottern 😀
Tack för hjälpen, nästa år kanske hon är med på någon av vätternturerna, isf kan du räkna med en stjärna i protkollet.........................
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 12:54Fick du tag på en större påhängscykel än de vanliga? Letar också men har inte varit in på Sportson än. Tacksam för tips.
/ Pia
Fick du tag på en större påhängscykel än de vanliga? Letar också men har inte varit in på Sportson än. Tacksam för tips.
/ Pia
Quote from Johan Lindhoff on 27 May 2009, 19:41Jag har beställt en från crc. Återkommer när jag har provat den.
Jag har beställt en från crc. Återkommer när jag har provat den.