Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatPage up/Down i FireFox
You need to log in to create posts and topics.

12

Vet inte om det tagits upp i nån annan tråd men Page up och Page down verkar ha slutat funka för mig från igår eller idag. Jag har inte ändrat några inställningar i FF och i IE verkar det funka men jag vill lixom inte använda den läsaren för jag gillar FF

Nej, jag känner inte igen detta, mina "Page Up" och "Page Down" -knappar fungerar precis som vanligt (har också FireFox).

När "knappar istället för mus" ändå är på tal kan jag passa på att tipsa om att använda End- och Home-knapparna som jag snarare anvä

Mysko. Vare sig end/home-knappar eller pilar funkar för mig i FF. Det enda jag ser som är annorlunda är att jag får en textmarkör som flyttar sig genom inläggen. Klickade utanför textmassorna i den grå ramen för att se om scrollandet medelst pilar och up/

Sådär. Då har jag löst det hela tror jag men jag fattar fortfarande inte riktigt hur det hela blev som det blev

Verktyg -> Inställningar -> Avancerat -> Allmänt

"använd alltid piltangenterna för att navigera i sidor" får inte va markerad för att jag s

Tack för att du hittade den. home/end har funkat på datorn hemma, men inte på jobbet. Skall genast fixa till detta på jobbet med.

När saker och ting strular till sig så brukar jag stänga ner webläsaren >tömma cachen> starta webläsaren igen >Bin!

Tillbehör> Diskrensning

# rm -rf /

Lite drastiskt Fredrik 🙂

Det rensar bra.

Fredrik, det känns mer uppfriskande när man väl använder format C:
Fast du har kanske undvikit att utsätta dig för frestelsen?

12