Quote from Guest on 7 October 2009, 19:38Vet inte om det tagits upp i nån annan tråd men Page up och Page down verkar ha slutat funka för mig från igår eller idag. Jag har inte ändrat några inställningar i FF och i IE verkar det funka men jag vill lixom inte använda den läsaren för jag gillar FF
Vet inte om det tagits upp i nån annan tråd men Page up och Page down verkar ha slutat funka för mig från igår eller idag. Jag har inte ändrat några inställningar i FF och i IE verkar det funka men jag vill lixom inte använda den läsaren för jag gillar FF
Quote from Funbeat user on 7 October 2009, 19:48Nej, jag känner inte igen detta, mina "Page Up" och "Page Down" -knappar fungerar precis som vanligt (har också FireFox).
När "knappar istället för mus" ändå är på tal kan jag passa på att tipsa om att använda End- och Home-knapparna som jag snarare anvä
Nej, jag känner inte igen detta, mina "Page Up" och "Page Down" -knappar fungerar precis som vanligt (har också FireFox).
När "knappar istället för mus" ändå är på tal kan jag passa på att tipsa om att använda End- och Home-knapparna som jag snarare anvä
Quote from Funbeat user on 7 October 2009, 19:54Mysko. Vare sig end/home-knappar eller pilar funkar för mig i FF. Det enda jag ser som är annorlunda är att jag får en textmarkör som flyttar sig genom inläggen. Klickade utanför textmassorna i den grå ramen för att se om scrollandet medelst pilar och up/
Mysko. Vare sig end/home-knappar eller pilar funkar för mig i FF. Det enda jag ser som är annorlunda är att jag får en textmarkör som flyttar sig genom inläggen. Klickade utanför textmassorna i den grå ramen för att se om scrollandet medelst pilar och up/
Quote from Funbeat user on 7 October 2009, 20:11Sådär. Då har jag löst det hela tror jag men jag fattar fortfarande inte riktigt hur det hela blev som det blev
Verktyg -> Inställningar -> Avancerat -> Allmänt
"använd alltid piltangenterna för att navigera i sidor" får inte va markerad för att jag s
Sådär. Då har jag löst det hela tror jag men jag fattar fortfarande inte riktigt hur det hela blev som det blev
Verktyg -> Inställningar -> Avancerat -> Allmänt
"använd alltid piltangenterna för att navigera i sidor" får inte va markerad för att jag s
Quote from Funbeat user on 7 October 2009, 23:06Tack för att du hittade den. home/end har funkat på datorn hemma, men inte på jobbet. Skall genast fixa till detta på jobbet med.
Tack för att du hittade den. home/end har funkat på datorn hemma, men inte på jobbet. Skall genast fixa till detta på jobbet med.
Quote from Funbeat user on 7 October 2009, 23:17När saker och ting strular till sig så brukar jag stänga ner webläsaren >tömma cachen> starta webläsaren igen >Bin!
Tillbehör> Diskrensning
När saker och ting strular till sig så brukar jag stänga ner webläsaren >tömma cachen> starta webläsaren igen >Bin!
Tillbehör> Diskrensning
Quote from ellen olsson on 7 October 2009, 23:30# rm -rf /
# rm -rf /
Quote from Elias Engqvist on 8 October 2009, 08:10Lite drastiskt Fredrik 🙂
Lite drastiskt Fredrik 🙂
Quote from ellen olsson on 8 October 2009, 08:25Det rensar bra.
Det rensar bra.
Quote from Funbeat user on 8 October 2009, 10:52Fredrik, det känns mer uppfriskande när man väl använder format C:
Fast du har kanske undvikit att utsätta dig för frestelsen?
Fredrik, det känns mer uppfriskande när man väl använder format C:
Fast du har kanske undvikit att utsätta dig för frestelsen?