Quote from Guest on 20 March 2011, 06:40Då gör vi ett nytt försök med ett pannlamperace och hoppas att inte snön ska ställa till det igen.
Det blir samma bana som vi tänkte köra sist. Det vill säga en snabb och lättåkt bana så alla kan vara med. Vi träffas i Petersburg runt 18:00 och rullar iv
Då gör vi ett nytt försök med ett pannlamperace och hoppas att inte snön ska ställa till det igen.
Det blir samma bana som vi tänkte köra sist. Det vill säga en snabb och lättåkt bana så alla kan vara med. Vi träffas i Petersburg runt 18:00 och rullar iv
Quote from Funbeat user on 20 March 2011, 06:50Verkar lite svårt nu med snön va?
Verkar lite svårt nu med snön va?
Quote from Funbeat user on 20 March 2011, 08:12Vi kör ändå! Det ska ju vara galet varmt idag och imorgon så vi hoppas att det mesta försvinner. Vi kommer lägga banan i eftermiddag så om snön ställer till det för mycket så kanske det blir en annan sträckning av banan. Men om jag inte minns fel så ligge
Vi kör ändå! Det ska ju vara galet varmt idag och imorgon så vi hoppas att det mesta försvinner. Vi kommer lägga banan i eftermiddag så om snön ställer till det för mycket så kanske det blir en annan sträckning av banan. Men om jag inte minns fel så ligge
Quote from Funbeat user on 21 March 2011, 06:33Jag är sugen på att hänga med. Men som relativt nyinflyttad i Nkpg så vet jag inte var Petersburg ligger. Kanske någon som vet kan skicka ett mobilnummer, via PM, som jag kan ringa i fall det blir aktuellt. Måste se att det passar med övriga familjen.
Jag är sugen på att hänga med. Men som relativt nyinflyttad i Nkpg så vet jag inte var Petersburg ligger. Kanske någon som vet kan skicka ett mobilnummer, via PM, som jag kan ringa i fall det blir aktuellt. Måste se att det passar med övriga familjen.
Quote from Funbeat user on 21 March 2011, 09:29Du svänger av E22:an åt höger ett par hundra meter innan bron över göta kanal i söderköping. Ner under E22:an och höger direkt (påfarten E22:an). Efter tio meter vänster, där är det skyltat antingen Petersburg eller Ramunderbergets naturreservat. Kommer i
Du svänger av E22:an åt höger ett par hundra meter innan bron över göta kanal i söderköping. Ner under E22:an och höger direkt (påfarten E22:an). Efter tio meter vänster, där är det skyltat antingen Petersburg eller Ramunderbergets naturreservat. Kommer i
Quote from Funbeat user on 21 March 2011, 12:32Tackar!
Tackar!
Quote from Funbeat user on 21 March 2011, 22:57Stort Tack till Söderköpings skidklubb som arrangerade en riktigt rolig träningstävling och bjöd på korv och våfflor! (t+)
Synd bara att det inte kom så många..
Stort Tack till Söderköpings skidklubb som arrangerade en riktigt rolig träningstävling och bjöd på korv och våfflor! (t+)
Synd bara att det inte kom så många..
Quote from Funbeat user on 22 March 2011, 06:24Äsch...skit att jag inte kunde komma sen. Kräksjuka härjade i hemmet och jag hade ingen barnvakt. Det hade varit riktigt kul att testa på då jag är novis när det kommer till MTB. Jag som hade inhandlat ny lampa endast för detta ändamål.
Äsch...skit att jag inte kunde komma sen. Kräksjuka härjade i hemmet och jag hade ingen barnvakt. Det hade varit riktigt kul att testa på då jag är novis när det kommer till MTB. Jag som hade inhandlat ny lampa endast för detta ändamål.
Quote from Funbeat user on 22 March 2011, 19:45Om det finns lite arrangemang kanske vi kan dra ihop en liten träningstävling som denna snart framöver!?
Om det finns lite arrangemang kanske vi kan dra ihop en liten träningstävling som denna snart framöver!?