Quote from Guest on 23 January 2009, 14:47En snabb mara i en av världens häftigaste städer. Oftast i bra temperatur och med världens bredaste startgata - dvs minimalt med tidstapp i början.
Dessutom flest sub-3 resultat av alla maror i världen.
En snabb mara i en av världens häftigaste städer. Oftast i bra temperatur och med världens bredaste startgata - dvs minimalt med tidstapp i början.
Dessutom flest sub-3 resultat av alla maror i världen.
Quote from Funbeat user on 23 January 2009, 14:57Någon som är intresserad av att dela hotellrum i Paris under marathonhelgen? Jag har ett dubbelrum bokat med en plats över. Hör av dig om du är intresserad så får du mer info.
Någon som är intresserad av att dela hotellrum i Paris under marathonhelgen? Jag har ett dubbelrum bokat med en plats över. Hör av dig om du är intresserad så får du mer info.
Quote from Funbeat user on 23 January 2009, 17:51Kanon-marathon iaf då jag kutade den för tio år sedan. Håller den som trea av mina utländska maror å tvåa i Europa. Ta hem lopp-kartan och se....men visst kan inte alla 42 kilometrarna vara fyllda av sevärdheter..å visst var det några km med typ bostadsom
Kanon-marathon iaf då jag kutade den för tio år sedan. Håller den som trea av mina utländska maror å tvåa i Europa. Ta hem lopp-kartan och se....men visst kan inte alla 42 kilometrarna vara fyllda av sevärdheter..å visst var det några km med typ bostadsom
Quote from Funbeat user on 30 March 2009, 11:00Börjar närma sig nu. Nån mer som åker ner?
Börjar närma sig nu. Nån mer som åker ner?