Quote from Guest on 12 December 2007, 09:59Hello Everyone! Look whos back!
Ny motivation till livet fick jag mig igår natt.. 🙂 tacka gudarna (Tor och Freja och dem deär riktigt coola, glöm inte Ares och Afrodite ;)) för söta pojkar som pratar med en.. woha... 🙂
Har haft en riktigt dykning de
Hello Everyone! Look whos back!
Ny motivation till livet fick jag mig igår natt.. 🙂 tacka gudarna (Tor och Freja och dem deär riktigt coola, glöm inte Ares och Afrodite ;)) för söta pojkar som pratar med en.. woha... 🙂
Har haft en riktigt dykning de
Quote from mårten jansson on 12 December 2007, 10:09Woooohooo!
Woooohooo!
Quote from Fredrik Borgström on 12 December 2007, 14:05Kul att se Dig igen!
Välkommen tillbaka 🙂 (L)
Kul att se Dig igen!
Välkommen tillbaka 🙂 (L)
Quote from Sebastian Magnusson on 12 December 2007, 15:08Välkommen! Kul att du är tillbaka!
Välkommen! Kul att du är tillbaka!
Quote from Funbeat user on 12 December 2007, 15:31Tycker jag också 😀
Som sagt, motivation från ¨ubersöt kille som tränar en del och tycker jag är söt.. Hihi 🙂
Och måste ju sköta rehaben.. *host* 😀
Har gjort det idag, och en 30min promenad 🙂
Nu har jag bara spänningsvärk i ena axeln, brukar få ont
Tycker jag också 😀
Som sagt, motivation från ¨ubersöt kille som tränar en del och tycker jag är söt.. Hihi 🙂
Och måste ju sköta rehaben.. *host* 😀
Har gjort det idag, och en 30min promenad 🙂
Nu har jag bara spänningsvärk i ena axeln, brukar få ont
Quote from Funbeat user on 13 December 2007, 20:23Nu är jag arg!
Hade bokat in en långpromenad med en kompis idag, det brukar bli 1-1,5 timme ungefär. Hade även planerat att simma nu ikväll, en trekvart elle nåt sånt, plus 40 min promenad till och från simhallen.
Då hade jag varit i mål nu, eller i varje
Nu är jag arg!
Hade bokat in en långpromenad med en kompis idag, det brukar bli 1-1,5 timme ungefär. Hade även planerat att simma nu ikväll, en trekvart elle nåt sånt, plus 40 min promenad till och från simhallen.
Då hade jag varit i mål nu, eller i varje
Quote from mårten jansson on 13 December 2007, 21:28Jag är lite nyfiken på en sak Marie 😉 Hur kommer det sig att du alltid lyckas med att skrivar part istället för prat (L). Minns att det var lika dant sist. Hihi
Jag är lite nyfiken på en sak Marie 😉 Hur kommer det sig att du alltid lyckas med att skrivar part istället för prat (L). Minns att det var lika dant sist. Hihi
Quote from Funbeat user on 14 December 2007, 05:59Förmodligen för att jag är halvgalen och inte riktigt tittar på vad jag skriver, skriver lite för fort för mitt eget bästa ibland :S
och sen, så ser jag nog inte att part är fel 😛 För det är ett ord jag använder frekvent i vilket fall 🙂
Förmodligen för att jag är halvgalen och inte riktigt tittar på vad jag skriver, skriver lite för fort för mitt eget bästa ibland :S
och sen, så ser jag nog inte att part är fel 😛 För det är ett ord jag använder frekvent i vilket fall 🙂
Quote from mårten jansson on 14 December 2007, 10:21Istället för prat... eller som i part? 😛 Dialektskillnad? Någon mer som använder part på det viset?
Jag missade min intensivspinning igår =( Men jag fick en soffa istället så det var så klart värt det. Men nu måste jag nog skärpa mig om det ska bli någo
Istället för prat... eller som i part? 😛 Dialektskillnad? Någon mer som använder part på det viset?
Jag missade min intensivspinning igår =( Men jag fick en soffa istället så det var så klart värt det. Men nu måste jag nog skärpa mig om det ska bli någo
Quote from Funbeat user on 14 December 2007, 15:03Nej, inte istället för prat, bara in andra sammanhang, men det kanske är därför jag inte reagerar på det...
Och det är mer /part som intresserar mig ;P
Nej, inte istället för prat, bara in andra sammanhang, men det kanske är därför jag inte reagerar på det...
Och det är mer /part som intresserar mig ;P