Quote from Guest on 13 October 2010, 18:44http://www.vibilagare.se/nyheter/arga-bilister-kor-bmw-27798
http://www.vibilagare.se/nyheter/arga-bilister-kor-bmw-27798
Quote from Funbeat user on 13 October 2010, 18:54Det kanske är för väl att de inte tillfrågade cyklister eller vad bilisterna tyckte om cyklister...
Det kanske är för väl att de inte tillfrågade cyklister eller vad bilisterna tyckte om cyklister...
Quote from Funbeat user on 13 October 2010, 18:57Oj! Jag som tänkte skaffa mig en BMW.
.... men å andra sidan så minskar antalet "arga" bilister i BMW rent statistiskt om jag köper en. Så det är väl positivt!?
Oj! Jag som tänkte skaffa mig en BMW.
.... men å andra sidan så minskar antalet "arga" bilister i BMW rent statistiskt om jag köper en. Så det är väl positivt!?
Quote from Funbeat user on 13 October 2010, 19:30Da ligger jeg på 3 platsen med min A3
Da ligger jeg på 3 platsen med min A3
Quote from Funbeat user on 13 October 2010, 19:54vit skåpbil??? alla stressade tidningsbud (H)
vit skåpbil??? alla stressade tidningsbud (H)
Quote from Funbeat user on 13 October 2010, 19:55Föga förvånande om man får vara lite fördomsfull.
Utvecklar det inte vidare utan nöjer mig så.
Föga förvånande om man får vara lite fördomsfull.
Utvecklar det inte vidare utan nöjer mig så.
Quote from Funbeat user on 13 October 2010, 21:10Jag har större problem med nr 2, vita skåpbil ... unga hantverkare oftast.
Jag har större problem med nr 2, vita skåpbil ... unga hantverkare oftast.
Quote from Funbeat user on 13 October 2010, 21:20Jag/min bil finns inte med på listan med min Volvo V70. Undrar varför;)
Och vita skåpbilar med stressade hantverkare är cyklistens mardröm helt klar. Det har jag fått erfara, tyvärr(#) Och dom jävlarna smiter också.
Vänligen
P.
Jag/min bil finns inte med på listan med min Volvo V70. Undrar varför;)
Och vita skåpbilar med stressade hantverkare är cyklistens mardröm helt klar. Det har jag fått erfara, tyvärr(#) Och dom jävlarna smiter också.
Vänligen
P.
Quote from Lena O on 14 October 2010, 09:07vitaskåpbilar är allas fiende på vägar, även på andra sidan av Nordsjön
vitaskåpbilar är allas fiende på vägar, även på andra sidan av Nordsjön
Quote from Funbeat user on 14 October 2010, 13:33Jag är ägare av 2 BMW, kör fort på motorväg och är väldigt arg.....på alla bilister som skiter i hastighetsbegränsningarna i bostadsområden och inte respekterar sina barns dagiskompisar, sina grannar och när dessa går och cyklar till och från dagis, skola
Jag är ägare av 2 BMW, kör fort på motorväg och är väldigt arg.....på alla bilister som skiter i hastighetsbegränsningarna i bostadsområden och inte respekterar sina barns dagiskompisar, sina grannar och när dessa går och cyklar till och från dagis, skola