Quote from Guest on 9 June 2012, 16:40Var kan man äta en god pasta buffe i Motala på fredag innan Vätternrundan?
Vi tänker bo i sporthallen och för 2 år sen så var en lunch resturang öppen mittemot men jag vet inte vad den heter och hittar ingen information på Vätternrundans hemsida eller någ
Var kan man äta en god pasta buffe i Motala på fredag innan Vätternrundan?
Vi tänker bo i sporthallen och för 2 år sen så var en lunch resturang öppen mittemot men jag vet inte vad den heter och hittar ingen information på Vätternrundans hemsida eller någ
Quote from Funbeat user on 9 June 2012, 16:50Akta dig för bowling hallen katastrof förra året!!!!!!
Akta dig för bowling hallen katastrof förra året!!!!!!
Quote from Funbeat user on 9 June 2012, 17:03Risken med buffe är att man bökar i sig för mycket och att prestationen blir lidande, är dessutom sällan gott med pastabuffe, ska man cykla 30 mil förtjänar man något gott både innan och efteråt, rekomenderar en schysst pizza istället, kolhydrat som kolhy
Risken med buffe är att man bökar i sig för mycket och att prestationen blir lidande, är dessutom sällan gott med pastabuffe, ska man cykla 30 mil förtjänar man något gott både innan och efteråt, rekomenderar en schysst pizza istället, kolhydrat som kolhy
Quote from Funbeat user on 9 June 2012, 17:22Pastaladdning är gravt överskattat. Ät en god middag i stället
Pastaladdning är gravt överskattat. Ät en god middag i stället
Quote from Funbeat user on 9 June 2012, 18:12Jag kommer nog satsa på en pizza på vägen ned till Motala (åker ned sent på fredagskvällen). Funkade i GFNY, så det lär väl funka runt pölen också. Om det är "rätt eller fel" har jag ingen aning om, men det är gott 🙂
Jag kommer nog satsa på en pizza på vägen ned till Motala (åker ned sent på fredagskvällen). Funkade i GFNY, så det lär väl funka runt pölen också. Om det är "rätt eller fel" har jag ingen aning om, men det är gott 🙂
Quote from Funbeat user on 9 June 2012, 18:47Pizza med pommes funkar kanon på skidor så lär funka till cykel också. Lite fett också så att det inte bara blir halvsnabb energi utan lite långsam också.
Pizza med pommes funkar kanon på skidor så lär funka till cykel också. Lite fett också så att det inte bara blir halvsnabb energi utan lite långsam också.
Quote from Funbeat user on 10 June 2012, 18:44Vi åt pastabuffé i Folkets Hus förra året. Den var ärligt talat ganska usel.
Vi åt pastabuffé i Folkets Hus förra året. Den var ärligt talat ganska usel.
Quote from Funbeat user on 10 June 2012, 19:00Det enda som är bra med pastapartyn/buffeer är att det är ett enkelt sätt att utfodra många människor på kort tid, begränsade utrymmen etc. Det är väl ok om vr bara är något som man vill ha överstökat, åker man till Motala för att ha trevligt så ingår det
Det enda som är bra med pastapartyn/buffeer är att det är ett enkelt sätt att utfodra många människor på kort tid, begränsade utrymmen etc. Det är väl ok om vr bara är något som man vill ha överstökat, åker man till Motala för att ha trevligt så ingår det
Quote from Funbeat user on 18 June 2012, 12:30Lite sent för i år, men inför nästa år kanske.
Vi åt pastabuffé på Levins Matsalar vid kyrkan.
Riktigt bra faktiskt.
Pizzan tog jag till lunch
Lite sent för i år, men inför nästa år kanske.
Vi åt pastabuffé på Levins Matsalar vid kyrkan.
Riktigt bra faktiskt.
Pizzan tog jag till lunch
Quote from Funbeat user on 18 June 2012, 12:52Drog en pizza på pizzerian mitt emot sporthallen. Den var inte så värst bra, men mättade iallafall. Hade nog varit bra om jag fyllt på med mer kolhydrater eftersom orken tog slut ganska snabbt.
Drog en pizza på pizzerian mitt emot sporthallen. Den var inte så värst bra, men mättade iallafall. Hade nog varit bra om jag fyllt på med mer kolhydrater eftersom orken tog slut ganska snabbt.