Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelPeak Racer
You need to log in to create posts and topics.

Hejsan!

Snabb fråga, är Peak något att ha? Kan ej finna modellerna som finns i jönköping på sportex sida(www.sportex.se). Finns en modell med shimano sora och en med shimano 105 priser 5999 och 6999. Dessa finns i butiken i jönköping.

Då jag fram tills

kan inget om peak racer men hade en peak hybrid (köpt på sportex) som jag efter många reparationsturer fått reklamera. (usel cykel) därefter köpte jag Giant racer med 105 komponenter på sportex ..... mycket najs cykel... är helnöjd med den... kan varmt r

Jag köpte en Peak Hybrid i vintras, mitt absolut sämsta köp nånsin. Använder den aldrig. Racermodellen kanske är bättre, men jag skulle i alla fall aldrig rekommendera Peak till nån.

åh---skönt¨å höra att någon annan också haft ett elände med sin hybrid....höll på å bryta ihop tillslut... fick trampa som en idiot för att hinna ikapp andra som bara rullad nedför...

no more peak för mig....

Har ingen egen erfarnehet av Peak men blev avrådd av de flesta jag pratade med när jag själv skulle köpa cykel. Har dock en kompis som är helnöjd med sin Peak. Smaken är som baken..

Enligt försäljaren på sportex som jag pratade med hade Peak cyklarna få

att racern skulle vara så dålig att du måste trampa som en galning för att hålla samma fart som kompisarna som rullar i utförsbackarna tvivlar jag i alla fall på kollar man på modellen för 6.999 så ser den väl helt ok ut även om fotografen inte han nån cy

leif... det var hybriden som strulade för mig... inte racern... 🙂