Quote from Guest on 17 April 2007, 22:13ja har skalat av en bild som är på 25,4 kb
men när ja lägger upp bilden på funbeat händer de ingenting..
men om ja tar bilder som finns så fungerar det..hur ska ja göra
ja har skalat av en bild som är på 25,4 kb
men när ja lägger upp bilden på funbeat händer de ingenting..
men om ja tar bilder som finns så fungerar det..
hur ska ja göra
Quote from Funbeat user on 17 April 2007, 22:2325 kb är max. Datorer är ju så petiga också...
25 kb är max. Datorer är ju så petiga också...
Quote from Funbeat user on 17 April 2007, 22:25ok ändrade den till ännumindre nu är den på 9 kb och de fungerar ändå inte för när ja har sökt rätt på bilden så trycker man ju på ladda upp bilden.. och när ja gjort de händer ingenting förutom att ljust den sidan där bilden är försvinner
ok ändrade den till ännumindre nu är den på 9 kb och de fungerar ändå inte för när ja har sökt rätt på bilden så trycker man ju på ladda upp bilden.. och när ja gjort de händer ingenting förutom att ljust den sidan där bilden är försvinner
Quote from Camilla Höög on 18 April 2007, 06:43Konstigt.
När du lyckas ladda upp en bild så hamnar du på sidan "Min träning". Om det misslyckas så stannar du kvar på "Min profil". Det är indikationen på hur det har gått. Om du inte direkt ser den nya bilden så är den gamla cachad av webbläsaren. Tryck
Konstigt.
När du lyckas ladda upp en bild så hamnar du på sidan "Min träning". Om det misslyckas så stannar du kvar på "Min profil". Det är indikationen på hur det har gått. Om du inte direkt ser den nya bilden så är den gamla cachad av webbläsaren. Tryck
Quote from Funbeat user on 18 April 2007, 08:07Testade igen i da... för igår fick ja de inte att fungera. men ny vipps så hadde ja bilden där. tack så m ycket
Testade igen i da... för igår fick ja de inte att fungera. men ny vipps så hadde ja bilden där. tack så m ycket
Quote from Funbeat user on 18 April 2007, 09:35Titta, nu är inte Hans en cartoon längre!
Titta, nu är inte Hans en cartoon längre!
Quote from Funbeat user on 18 April 2007, 09:39Hahaha nej ja finns inte bara i fantasin.. utan på riktigt.
Hahaha nej ja finns inte bara i fantasin.. utan på riktigt.
Quote from Funbeat user on 18 April 2007, 09:47Hej! Det beror antagligen på att din webbläsares internetcache inte uppdaterar sig. Händer det igen att bilden inte uppdaterar, håll in shift-tangenten när du väljer uppdatera sidan. Alternativt tömmer du internetcachen via Internetalternativ (om du har i
Hej! Det beror antagligen på att din webbläsares internetcache inte uppdaterar sig. Händer det igen att bilden inte uppdaterar, håll in shift-tangenten när du väljer uppdatera sidan. Alternativt tömmer du internetcachen via Internetalternativ (om du har i
Quote from Funbeat user on 18 April 2007, 12:43Bilden var ju värd att vänta påå iaf...
(H)
Bilden var ju värd att vänta påå iaf...
(H)
Quote from Funbeat user on 20 April 2007, 20:07Jag vill se hur min bild ser ut i ett inlägg. Hoppas den syns här till höger!:-)
Jag vill se hur min bild ser ut i ett inlägg. Hoppas den syns här till höger!:-)