Quote from Guest on 5 June 2009, 16:27Hej,
en dum fråga säkert men jag måste bara dubbelkolla.
Jag har som mål att träna 3 ggr per vecka. Start är när jag reggade mig på FB, dvs 11 maj till 31 dec dvs nyårsafton.
Nu står det Önskvärt minst 2,1 ggr.
Frågan lyder: Vad är det för snitt och
Hej,
en dum fråga säkert men jag måste bara dubbelkolla.
Jag har som mål att träna 3 ggr per vecka. Start är när jag reggade mig på FB, dvs 11 maj till 31 dec dvs nyårsafton.
Nu står det Önskvärt minst 2,1 ggr.
Frågan lyder: Vad är det för snitt och
Quote from Funbeat user on 5 June 2009, 16:373 ggr i veckan blir 3/7 per dag. Det har gått 5 dagar, alltså bör du ha tränat 5*3/7=15/7 dvs cirka 2,14 avrundat till 2,1 ggr.
3 ggr i veckan blir 3/7 per dag. Det har gått 5 dagar, alltså bör du ha tränat 5*3/7=15/7 dvs cirka 2,14 avrundat till 2,1 ggr.
Quote from Funbeat user on 5 June 2009, 17:00Över veckan sett alltså? Borde väl då gå ned till noll då jag idag fickveckans 3:e träningspass alltså. Eller?
Över veckan sett alltså? Borde väl då gå ned till noll då jag idag fickveckans 3:e träningspass alltså. Eller?
Quote from Funbeat user on 5 June 2009, 17:12När Önskvärt minst och den träning du reggat har samma värde så är du så att säga i takt med schemat. Värdet nollas när det blir ny vecka.
När Önskvärt minst och den träning du reggat har samma värde så är du så att säga i takt med schemat. Värdet nollas när det blir ny vecka.
Quote from Funbeat user on 5 June 2009, 19:20ok tack för svaren! 🙂
ok tack för svaren! 🙂
Quote from Funbeat user on 6 June 2009, 12:34på min står det "önskvärt 51mil" idag, (6:e juni) och mitt mål är 60mil fram till 30:e juni.. ??.
Visst ska man vara lite på säkra sidan, men 51mil? 🙂
på min står det "önskvärt 51mil" idag, (6:e juni) och mitt mål är 60mil fram till 30:e juni.. ??.
Visst ska man vara lite på säkra sidan, men 51mil? 🙂
Quote from Funbeat user on 6 June 2009, 12:41Är det inte ett veckomål du har satt?
Är det inte ett veckomål du har satt?
Quote from Funbeat user on 6 June 2009, 14:09tack 🙂 ja så var det tydligen.
jag trodde "stämma av varje vecka" hade med veckobrevet att göra.. (#)
nu ligger jag bättre till i mina mål iaf.. phew.. kände mig som en soffpotatis där när man hade så mycket kvar. 🙂
tack 🙂 ja så var det tydligen.
jag trodde "stämma av varje vecka" hade med veckobrevet att göra.. (#)
nu ligger jag bättre till i mina mål iaf.. phew.. kände mig som en soffpotatis där när man hade så mycket kvar. 🙂
Quote from Funbeat user on 10 June 2009, 13:36Jag har veckomål, tex ska jag träna 3ggr i veckan. Nu är det onsdag och jag ska ha tränat 2,3 ggr? Jag ska också ha sprungit 45 min av 60min. Borde det inte vara 3/7 som jag önskvärt ska ha genomfört, inte 3/4? Veckomålen börjar väl på måndagen, det står
Jag har veckomål, tex ska jag träna 3ggr i veckan. Nu är det onsdag och jag ska ha tränat 2,3 ggr? Jag ska också ha sprungit 45 min av 60min. Borde det inte vara 3/7 som jag önskvärt ska ha genomfört, inte 3/4? Veckomålen börjar väl på måndagen, det står
Quote from Elias Engqvist on 10 June 2009, 13:37Man kan välja i "Mina inställningar" om veckan börjar på Söndag eller på Måndag!
Man kan välja i "Mina inställningar" om veckan börjar på Söndag eller på Måndag!