Quote from Guest on 31 May 2010, 12:09Hej!
Jag har som mål att styrketräna 3 gånger i veckan, förra veckan hade jag fullt upp med annat och lyckades inte ta mig iväg en enda gång.
Den veckan försvann då helt och hållet från "mina mål".Hur kommer det sig? Jag vill ju gärna se även den vecka
Hej!
Jag har som mål att styrketräna 3 gånger i veckan, förra veckan hade jag fullt upp med annat och lyckades inte ta mig iväg en enda gång.
Den veckan försvann då helt och hållet från "mina mål".
Hur kommer det sig? Jag vill ju gärna se även den vecka
Quote from Panama B on 31 May 2010, 12:19Om du har mindre hemlig träning så skulle vi kunna kolla vad du råkat ut för 🙂
Pratar du om din översiktssida
http://www.funbeat.se/person/goals.aspx?PersonID=205728
Om du har mindre hemlig träning så skulle vi kunna kolla vad du råkat ut för 🙂
Pratar du om din översiktssida
http://www.funbeat.se/person/goals.aspx?PersonID=205728
Quote from Funbeat user on 31 May 2010, 23:16Exakt! Nu kanske ni kan se?
Exakt! Nu kanske ni kan se?
Quote from Funbeat user on 31 May 2010, 23:24Det kommer när du har kört ett pass denna veckan.
Gissar på ett skydd för mål som inte används längre.
Det kommer när du har kört ett pass denna veckan.
Gissar på ett skydd för mål som inte används längre.
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 23:11Nu har jag kört ett pass denna vecka men förra veckan står fortfarande inte med 🙁
Nu har jag kört ett pass denna vecka men förra veckan står fortfarande inte med 🙁
Quote from Camilla Höög on 1 June 2010, 23:20I din kalender så syns båda målen, men på sidan "Mina mål" så har du nog hittat en bugg.
I din kalender så syns båda målen, men på sidan "Mina mål" så har du nog hittat en bugg.
Quote from Funbeat user on 20 June 2010, 00:43Intressant att min förra vecka kom med trots att jag även då hade 0%.
Vad skiljer dessa veckor från varandra? (#)
Alltså vecka 21 är spårlöst försvunnen men vecka 23 finns med. Båda dessa veckor har 0%.
Intressant att min förra vecka kom med trots att jag även då hade 0%.
Vad skiljer dessa veckor från varandra? (#)
Alltså vecka 21 är spårlöst försvunnen men vecka 23 finns med. Båda dessa veckor har 0%.