Quote from Guest on 5 May 2010, 22:19Jag ville skriva in personligt mål, men hittar bara en sida där man ska skriva in hur mkt man ska träna. Min målsättning är ett resultatmål, träningen är en förutsättning för det, inte en målsättning. Hur gör jag nu?
Jag ville skriva in personligt mål, men hittar bara en sida där man ska skriva in hur mkt man ska träna. Min målsättning är ett resultatmål, träningen är en förutsättning för det, inte en målsättning. Hur gör jag nu?
Quote from Panama B on 5 May 2010, 22:29Bryt ned ditt resultat mål till den typ av träning du skall leverera i mängd etc. för att uppnå detta...
Resultat mål kan du bara skriva in i din profil som en text typ
"att i år vill jag hoppa 8.90 i längd"
Bryt ned ditt resultat mål till den typ av träning du skall leverera i mängd etc. för att uppnå detta...
Resultat mål kan du bara skriva in i din profil som en text typ
"att i år vill jag hoppa 8.90 i längd"
Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 23:19Det har jag också undrat... typ: Springa Göteborgsvarvet på xx min.. Men det går alltså inte? 🙁
Det har jag också undrat... typ: Springa Göteborgsvarvet på xx min.. Men det går alltså inte? 🙁
Quote from Funbeat user on 6 May 2010, 07:41Meningen med målet är ju att man ska se hur man nämar sig över tid. Hur spännande är det att ha ett mål som antingen sker eller inte sker ett visst datum?
Meningen med målet är ju att man ska se hur man nämar sig över tid. Hur spännande är det att ha ett mål som antingen sker eller inte sker ett visst datum?
Quote from Funbeat user on 6 May 2010, 08:23Den typen av mål får man väl lägga i sin presentation helt enkelt?
Den typen av mål får man väl lägga i sin presentation helt enkelt?
Quote from Panama B on 6 May 2010, 10:23Re Jessie Starlady
Vissa mål kan vara spännande fast dom är binära....
Det kan vara kul att se tillbaka och se hur realistiska mål man hade..... jag skulle kunna tänka mig mål som man anger att det uppnådde jag datum xxx
Mål Bli lycklig och snygg
Uppn
Re Jessie Starlady
Vissa mål kan vara spännande fast dom är binära....
Det kan vara kul att se tillbaka och se hur realistiska mål man hade..... jag skulle kunna tänka mig mål som man anger att det uppnådde jag datum xxx
Mål Bli lycklig och snygg
Uppn
Quote from Elias Engqvist on 6 May 2010, 13:59Magnus: Du glömde att byta foto 😉
Magnus: Du glömde att byta foto 😉
Quote from Funbeat user on 6 May 2010, 15:18Jag hade samma fundering när jag hoppade med i FB.
Jag löste det genom att lägga mina huvudmål i min presentation och sedan personliga mål för träningen, dessa stäms av på dags- vecko- eller månadsbasis.
Jag har satt mina mål till veckobasis för att behö
Jag hade samma fundering när jag hoppade med i FB.
Jag löste det genom att lägga mina huvudmål i min presentation och sedan personliga mål för träningen, dessa stäms av på dags- vecko- eller månadsbasis.
Jag har satt mina mål till veckobasis för att behö
Quote from Funbeat user on 6 May 2010, 21:43Christer får ha som mål att bli mindre elak 😉
Christer får ha som mål att bli mindre elak 😉
Quote from Elias Engqvist on 6 May 2010, 22:58AM: Vill du bli min Mamma?
Edit: Oj, nu var jag visst elak igen - tror jag?
AM: Vill du bli min Mamma?
Edit: Oj, nu var jag visst elak igen - tror jag?