Quote from Guest on 10 February 2007, 19:27Äntligen är de nya personligt skräddarsydda nyhetsbreven på plats. Nyhetsbreven innebär att du med jämna mellanrum kan få ett e-postmeddelande där du får en sammanställning över din och dina kompisars träning sen senaste nyhetsbrevet.
Förutom din senast
Äntligen är de nya personligt skräddarsydda nyhetsbreven på plats. Nyhetsbreven innebär att du med jämna mellanrum kan få ett e-postmeddelande där du får en sammanställning över din och dina kompisars träning sen senaste nyhetsbrevet.
Förutom din senast
Quote from Jan Lundquist on 10 February 2007, 19:37Jag fick det och var positivt överraskad! Det är lite svårt för mig här känner jag att ha koll på mina mål och hur det går för mina träningskompisar. Nyhetsbrevet blev en jättebra påminnelse 🙂
Jag fick det och var positivt överraskad! Det är lite svårt för mig här känner jag att ha koll på mina mål och hur det går för mina träningskompisar. Nyhetsbrevet blev en jättebra påminnelse 🙂
Quote from Panama B on 11 February 2007, 14:12Samma reaktion snyggt med att se vad andra håller på med....
Samma reaktion snyggt med att se vad andra håller på med....
Quote from Camilla Höög on 11 February 2007, 18:39Jättebra och fint!
Jättebra och fint!
Quote from Funbeat user on 11 February 2007, 18:51Tycker det är helt underbart 🙂
Tycker det är helt underbart 🙂
Quote from Funbeat user on 17 February 2007, 16:55Hej det är mycke bra att få ett nyhetsbrev.Så vet man vad man kan göra här det är lite svårt tycker jag vad man kan göra på denna sida mer än att lägga in vad man tränar. hoppas det går bra för alla här.
Hej det är mycke bra att få ett nyhetsbrev.Så vet man vad man kan göra här det är lite svårt tycker jag vad man kan göra på denna sida mer än att lägga in vad man tränar. hoppas det går bra för alla här.