Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelpilot till tandemcykel sökes!
You need to log in to create posts and topics.

hej! Jag är en 23-årig tjej som har bestämt mig för att försöka bli en bra cyklist! Då jag har en grav synnedsättning är det tandem som gäller. I våras köpte jag en racer av märket cannondale och nu letar jag någon/några bra cyklister att träna med!Tycker

jag hoppas du hitta någon! jag köpte en cykel förra året sept och började i april i år och älska att var ute på den 2-3 timmar.

Ida!
Fasiken också att man inte bor närmre. Kanonide annars ju med både roliga och nyttiga effekter.

Önskar VERKLIGEN lycka till!!:-)

Vänligen Åke N

Lite nyfiken, vad måste en pilot kunna? Bara cykla eller mer?

He Ida, jag mailade Henrik Rüffel som jag känner för att höra om han hade några tips men du hade tydligen redan pratat med honom 🙂

Hej och kul med era svar! Vad piloten ska kunna, ett enkelt svar, ha god syn och kunna styra så att vi inte åker i diket. 🙂 Bonus är ju såklart om den gillar att cykla racer.

Hej Ida.

Hur många ggr i veckan / hur långa pass har du tänkt dig? Det låter lärorikt och himla roligt med cykelsällskap. Bor inte så långt ifrån Farsta.
Har tidigare cyklat lite men det var nu i vår jag verkligen kom igång och köpte en ny racer, mer t

Det finns ju en del cykelklubbar som ju borde ha en del cyklister. Kolla med dessa. Fredrikshov m fl.
Lycka till!

Ida och jag var ute på en provtur förra veckan. På torsdag är det dax igen. Duktig tjej 😉

@Lena (t+) (t+) (t+)