Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatPlanerad träning?
You need to log in to create posts and topics.

Om jag väljer att visa mina träningspass för alla kan de då se planerad träning? Går det att få så att bara genomförd träning ses av alla??

Allt träning inkl. den planerade syns.
Det går inte att bara visa genomförd.

Tack för svaret

Om jag väljer att visa kalendern from 1 augusti 2013 men har registrerat träningen from 1 april 2013 kan man då på något sätt se den träningen som är registrerad from 1 april - 31 juli 2013 i min kalender?
Och ja jag vet att det kommer många korkade frågo

Fråga på. Det är inga problem.
Dina inställningar är endast för när du tittar på din kalender. Om jag tittar på din kalender så kan jag välja att visa vilka datum jag vill.

Tack för hjälpen

Om jag gör så att jag lägger in planerad träning till t ex 20141231 men sen visar det sig tex att träningen inte blir av som planerat från tex 20131221 - 2014-01-07 ska jag då markera den planerade träningen den perioden som inte genomförd eller kan jag b

Man kan göra vilket man vill. En del kanske vill kunna se efteråt vilka pass som inte blev av. Några andra föredrar nog att radera dessa pass och låta dem förgås i tysthet. (H)

tack
Jag gör så att jag lägger in Avslappning året runt för det vet jag att jag kan genomföra även om jag inte är hemma. Resten kommer jag lägga in efter gruppträningsschemat på Aktiv. Resten av den träningen som blir av under jul och nyår lägger jag in