Quote from Guest on 22 May 2007, 18:59Idag när ja gick in på funbeat så fanns inte den gula påminnelsen om min planerade träning. La in min träning igen men sen när ja kollade i kalendern så står den planerade träningen där, den verkar bara inte vara igenkänd som planerad. (Klickar man på den
Idag när ja gick in på funbeat så fanns inte den gula påminnelsen om min planerade träning. La in min träning igen men sen när ja kollade i kalendern så står den planerade träningen där, den verkar bara inte vara igenkänd som planerad. (Klickar man på den
Quote from Andreas Björklund on 22 May 2007, 19:09Jag upplevde samma sak förra året, när jag hade planerat mina pass väldigt långt i förväg. Då blev det också något strul. Men sedan jag bara lade in passen en vecka i förväg funkar det igen.. Var det länge sedan du "planerade" passen är det kanske någon b
Jag upplevde samma sak förra året, när jag hade planerat mina pass väldigt långt i förväg. Då blev det också något strul. Men sedan jag bara lade in passen en vecka i förväg funkar det igen.. Var det länge sedan du "planerade" passen är det kanske någon b
Quote from Lena Bjerlöw on 22 May 2007, 19:17Aha. Njaee..ja la in de passen igår har ja för mig. Eller dan innan dess.
Aha. Njaee..ja la in de passen igår har ja för mig. Eller dan innan dess.
Quote from Funbeat user on 25 May 2007, 09:27Jag lyckas inte riktigt förstå vad som är fel. Jag har provat att lägga in ett pass i framtiden och då syns pratbubblan med frågetecknet precis som det är tänkt. När träningsdagen infaller och jag inte utfört passet kryssar jag i det och då får jag den gu
Jag lyckas inte riktigt förstå vad som är fel. Jag har provat att lägga in ett pass i framtiden och då syns pratbubblan med frågetecknet precis som det är tänkt. När träningsdagen infaller och jag inte utfört passet kryssar jag i det och då får jag den gu
Quote from Lena Bjerlöw on 25 May 2007, 19:05Olle, jag vet inte vad som hände, men det verkade vara en engångsgrej. Var bara den dagen. (Att den inte "kände av" att det var ett planerat pass, den gula listen syntes ej). Men sen dess har funkat som det ska.
Olle, jag vet inte vad som hände, men det verkade vara en engångsgrej. Var bara den dagen. (Att den inte "kände av" att det var ett planerat pass, den gula listen syntes ej). Men sen dess har funkat som det ska.