Quote from Guest on 14 October 2006, 20:30Många av oss har säkert viss träning regelbundet på en viss dag varje vecka. Tex så försöker jag att alltid simma på måndagar.
Det hade varit enkelt och praktiskt om man kunde lägga in planerad träning tex "varje måndag" och mellan vissa datum tex. Då ha
Många av oss har säkert viss träning regelbundet på en viss dag varje vecka. Tex så försöker jag att alltid simma på måndagar.
Det hade varit enkelt och praktiskt om man kunde lägga in planerad träning tex "varje måndag" och mellan vissa datum tex. Då ha
Quote from Funbeat user on 14 October 2006, 20:40Ju, det vore en bra grej. Bra när man ska planera sin vasaloppsträning t.ex.
Ju, det vore en bra grej. Bra när man ska planera sin vasaloppsträning t.ex.
Quote from mårten jansson on 14 October 2006, 20:56det hade kunnat finnas alternativ med tex "varje dag" eller "varannan dag" också..
det hade kunnat finnas alternativ med tex "varje dag" eller "varannan dag" också..
Quote from Christian Strömberg on 15 October 2006, 01:14ja det var ett bra förslag. Skulle då vilja passa på att peta i framtida planering som man gör samma dag eller efter midnatt (som nu). En liten kryssruta om man planerar för senare på dagen. Som det är nu så ser det ut som man redan utfört det om man skri
ja det var ett bra förslag. Skulle då vilja passa på att peta i framtida planering som man gör samma dag eller efter midnatt (som nu). En liten kryssruta om man planerar för senare på dagen. Som det är nu så ser det ut som man redan utfört det om man skri
Quote from Funbeat user on 15 October 2006, 10:06Jättebra idé! Om man kunde lägga upp ett 14dagarsschema som upprepas också vore bra? Eller 3-veckors & 4 veckors, det är väl en del som kör så?
Jättebra idé! Om man kunde lägga upp ett 14dagarsschema som upprepas också vore bra? Eller 3-veckors & 4 veckors, det är väl en del som kör så?
Quote from mårten jansson on 15 October 2006, 10:35Jag förstår precis vad du menar Victoria. Ibland vill jag planera träning efter midnatt men då låter jag bli och väntar med att lägga in den tills den är fysiskt utförd. Och man kanske helt enkelt kan ha en ruta där man skriver in hur ofta något ska forts
Jag förstår precis vad du menar Victoria. Ibland vill jag planera träning efter midnatt men då låter jag bli och väntar med att lägga in den tills den är fysiskt utförd. Och man kanske helt enkelt kan ha en ruta där man skriver in hur ofta något ska forts
Quote from Magnus Gelang on 15 October 2006, 20:34Låter som en jättebra idé
Låter som en jättebra idé
Quote from Bjarne Lewin on 16 October 2006, 08:03Jag har också tänkt på att en trevlig möjlighet hade varit att kunna kopiera en viss dag och lägga in en annan dag, eller att kunna kopiera en hel vecka och lägga in en annan vecka.
Jag får också hela tiden frågan om jag har gjort en massa träning när ja
Jag har också tänkt på att en trevlig möjlighet hade varit att kunna kopiera en viss dag och lägga in en annan dag, eller att kunna kopiera en hel vecka och lägga in en annan vecka.
Jag får också hela tiden frågan om jag har gjort en massa träning när ja