Quote from Guest on 6 February 2008, 08:29Jag kan inte se någon av min planerade träning i kalendern. Det fungerar på startsidan, i diagram och lista.
Det gör att det blir väldigt svårt att planera träningen framöver. Råkade lägga in samma pass 3 ggr eftersom det inte syntes att det redan var in
Jag kan inte se någon av min planerade träning i kalendern. Det fungerar på startsidan, i diagram och lista.
Det gör att det blir väldigt svårt att planera träningen framöver. Råkade lägga in samma pass 3 ggr eftersom det inte syntes att det redan var in
Quote from Catharina Brattlin on 6 February 2008, 08:39Sorry, Anders. Jag skrev om samma sak i en annan tråd samtidigt som Du...och upptäckte att jag nu ska köra fyra pass imorgon...;) Verkar som om fler har det så här.
Sorry, Anders. Jag skrev om samma sak i en annan tråd samtidigt som Du...och upptäckte att jag nu ska köra fyra pass imorgon...;) Verkar som om fler har det så här.
Quote from Camilla Höög on 6 February 2008, 08:42Jag såg precis ditt inlägg och kollade vem som var först för att se om jag kunde retas lite för att du var efter 😉
Min planering sträckar sig hela året framåt. Passen ligger kvar så det bör inte vara något att oroa sig för ur den synvinkeln.
Jag såg precis ditt inlägg och kollade vem som var först för att se om jag kunde retas lite för att du var efter 😉
Min planering sträckar sig hela året framåt. Passen ligger kvar så det bör inte vara något att oroa sig för ur den synvinkeln.
Quote from Funbeat user on 6 February 2008, 09:29Ojdå, ett litet fel som hade smygit sig in. Nu är det dock löst!
Ojdå, ett litet fel som hade smygit sig in. Nu är det dock löst!
Quote from Catharina Brattlin on 6 February 2008, 09:32Tack Olle! (t+)
Anders, jag tål att retas med ändå...;) Antar att jag får plocka bort en del pass nu då, som har blivit dubbelt!!!
Tack Olle! (t+)
Anders, jag tål att retas med ändå...;) Antar att jag får plocka bort en del pass nu då, som har blivit dubbelt!!!
Quote from Elias Engqvist on 6 February 2008, 12:39Nä, det är fusk! Nu måste du träna mera! 🙂
Nä, det är fusk! Nu måste du träna mera! 🙂
Quote from Catharina Brattlin on 6 February 2008, 12:53OK, Christer, ska bli!
Kommer Du och skrapar upp spillorna efter mitt forna jag då...? 😉
OK, Christer, ska bli!
Kommer Du och skrapar upp spillorna efter mitt forna jag då...? 😉